Együttműködést kötöttek az Auchannal a tejesek

agrarszektor.hu
Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. Az együttműködés célja, hogy a terméktanács tagjai felhívják a fogyasztók figyelmét a magyar tejre és tejtermékekre.

A most induló, "Magyar hónap" elnevezésű kampányban a terméktanács tagjai akciósújság hirdetésekkel, televíziós reklámhirdetéssel, Facebook aktivitással és vásárlói edukációval támogatják a hazai tej és tejtermék vásárlását. Ennek részeként október 18-24. között húsz Auchan áruházban kóstoltatással és vásárlói edukációval egybekötött nyereményjátékban vehettek részt a fogyasztók. Az Auchanban eladott friss tejek csaknem száz százaléka magyar termelőktől származik.

Jön az év egyik legnagyobb agráreseménye! Agrárszektor Konferencia november 28-29-én. Az agrárium legforróbb témái két napban. Gazdák, agrár- és élelmiszeripari vállalkozók, döntéshozók, szakpolitikusok egy helyen és időben, csak a siófoki Agrárszektor Konferencián!


A terméktanács közösségi marketingalapot működtet, amelynek célja, hogy több, gyakoribb és tudatosabb vásárlásra ösztönözze a fogyasztókat. A szervezet 2017 óta "Tej. Szívvel - lélekkel" elnevezésű programot is folytat, illetve Tejszív és Sajtszív védjegycsaládot is működtet. 

 

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?