Az abroncsot a 200 lóerőnél nagyobb teljesítményű traktorok számára készítették, kifejezetten úgy tervezték, hogy a nagy vonóerő hosszú élettartammal párosuljon. Kezdetben 600/70 R30 és 710/70 R42 méretben kerül a kereskedelembe. Lee Henzell, a northumberlandi Henzell Enterprises tulajdonosa, részt vett az előzetes tesztelésben. Mint elmondta,
Ez Magyarországon azt jelenti, hogy hamarabb eladjuk a traktort, mintsem kereket kellene cserélni rajta. Nagy-Britanniában a traktorok az üzemidő mintegy felét aszfalton teszik meg, ami az összes távolság 80 százalékát teszi ki, miközben nehéz utánfutókat vontatnak, nagyon nem mindegy tehát, hogy mennyire állja a kopást a futófelület.
"Kutató- és fejlesztőmérnökeink olyan traktorabroncs létrehozásával kísérleteztek, amely elsősorban az aszfalton és a kemény felületeken fog dolgozni, magas vontatási teljesítményt és hosszú élettartamot biztosítva, de jól működik puha talajon is" - magyarázta Mark White, a Michelin angliai értékesítési menedzsere.