A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara célja, hogy az élelmiszeripari vállalkozások számára olyan kézzelfogható segítséget nyújtson a marketingtevékenységük fejlesztéséhez, amelyek által megerősíthetik termékeik pozícióját az élelmiszerpiacon - írja közleményében a kamara. Ennek érdekében a köztestület Élelmiszeripari Igazgatósága konferenciát szervez az "EGYÜTT AZ ÉLELMISZERIPARÉRT" programsorozat részeként. A november 5-i eseményen aktuális kérdésekre keresik a válaszokat, így szó esik majd a marketingről, amely az értékesítés és a forgalomnövelés egyik legfontosabb eszköze lehet, amennyiben jól és cégünkre szabva a megfelelő részeit használjuk. Az előadásban bemutatják a marketing elmeit és azt, hogy azok hogyan segíthetik vállalkozások növekedését.
A konferencián kitérnek arra, hogy hogyan lehet a termék látható és megkülönböztethető az élelmiszeripari termékek piacán. Ezzel kapcsolatban kifejtik: a növekvő és változó fogyasztói igények közepette egyre nagyobb a jelentősége a komplex márkaépítésnek, termékpozícionálásnak, a kommunikáció tudatos stratégia mentén való felépítésének új piacok meghódításakor, de a meglévő piaci pozícióinkat megőrzése kapcsán egyaránt. Az előadók arról is beszélnek, hogy a sikeres piaci működés feltétele a veszélyek és a lehetőségek pontos ismerete, valamint egy termék sikerének titkára is fény derül.
Az előadásokat követően a résztvevőknek személyesen lesz lehetőségük kérdezni az előadóktól. A részvétel a konferencián valamennyi élelmiszeripari tag számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött.