A tájékoztatás szerint a 2018 októberében bejegyzett cég még nem termelt jelentős bevételt, de már alapítása után egy évvel 150 millió forintos tőkebefektetéshez jutott az X-Ventures Gamma Kockázati Tőkealaptól. Úgy látják 2022 lehet az első év, amikor jelentős bevétellel is számolhatnak. A Plancraft arra számít, hogy forgalma az amerikai piacon meghaladhatja a 3 millió dollárt (csaknem 1 milliárd forintot) az év végéig. A cég elsősorban az amerikai piacra összpontosít, mivel az ottani háztartások többsége ma már rendszeresen vásárol húshelyettesítő élelmiszereket. Bár a terveket a világjárvány kissé átírta, az Egyesült Államokban az év végéig 1200 üzletbe és 500 idegenforgalmi-vendéglátóipari partnerhez juthatnak el a Plancraft-termékek, idővel az európai piacokon is szeretnének megerősödni.
Készítményeik iránt Indiában és Izraelben szintén érdeklődnek, Magyarországon pedig már kapható az általuk készített növényi alapú pepperoni szalámi. A közeljövőben húsmentes hot dog, grillkolbász és párizsi is forgalomba kerülhet - tették hozzá. Hetényi Csaba a közlemény szerint a népességrobbanással indokolta, hogy növényi fehérjeforrásokat felhasználva belekezdtek a szója-, glutén- és adalékanyag-mentes készítmények gyártásába. Kiemelte, hogy a következő évtizedekben a Föld lakossága eléri a 10 milliárd főt, ám ennyi ember húsfogyasztását nem lehet a mostani élelmiszeripari megoldásokkal biztosítani.