Az ázsiai városállam stratégiai jelentősége megkérdőjelezhetetlen a kereskedelmi pozícióját illetően: kikötője a világ egyik legforgalmasabbja, az intelligens logisztikai megoldások fejlesztésében pedig piacvezető. A szingapúri kiállítás a miniállam földrajzi helyzete, elosztóközponti szerepe miatt régóta népszerű a hazai cégek körében, ám maga Szingapúr is konkrét lehetőséget jelent: mivel területe nem elegendő ahhoz, hogy az összes szükséges élelmiszert megtermelje, az ország erősen függ az importált alapanyagoktól, különösen húsoktól, zöldségektől és gyümölcsöktől - írja közleményében az AMC.
Az FHA standján magyar gasztronómiai csúcstermékeket, többek között mangalicahúst, sajtkülönlegességeket, táplálékkiegészítőket és prémium borokat ajánlanak a hazai kiállítók a beszerzők figyelmébe az Agrármarketing Centrum közösségi standján. Az eseményen a hat kiállító portékái mellett az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is jelen van, melynek keretében folyamatosan regisztrálják a térségből a magyar termékek iránt érdeklődő potenciális beszerzőket.