Stratégiai megállapodást kötött a Magyar Turizmus Zrt. és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Agro Napló
Stratégiai megállapodást kötött pénteken az OMÉK-on Magyar Turizmus Zrt. és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, amelynek értelmében összehangolják marketing tevékenységüket.

A kormányzati koncepcióval összhangban a két szervezet minél nagyobb mértékben ki akarja használni kapcsolódó tevékenységi területeiken a pozitív kölcsönhatásokat. Az MT Zrt.-nek és a NAK-nak közös célkitűzése az is, hogy a gazdák és a gazdálkodók piacra jutását és versenyképességének javítását minél hatékonyabban előmozdítsák.

A stratégiai megállapodást Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója és Győrffy Balázs, a NAK elnöke írta alá az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásár és Kiállításon (OMÉK).

A két szervezet a megállapodásban rögzítette azt is, hogy a kis- és közepes vállalatok versenyképesebbé tételét különösen fontosnak tartja, és a nemzetközi piacra jutásukat fokozottan kívánja elősegíteni. A közös munka lényeges elemének tartják az aláírók, hogy tevékenységeik összehangolásának érdekében az MT Zrt. és a NAK szakemberei rendszeres időközönként egyeztessenek az agrármarketinget érintő napi feladatokról is. Emellett a két szervezet közösen kíván megvalósítani országos és ágazati promóciós tevékenységet, továbbá egymás rendezvényeit is népszerűsíteni kívánják.

Az MTI kérdésére a két vezető elmondta, hogy a gazdálkodók konkrét hasznot is remélhetnek az együttműködésből, mivel az MT Zrt. által szervezett különböző kiállításokon megfelelő lehetőséget kapnak arra, hogy áruikat, tevékenységeiket népszerűsítsék. Faragó Péter kiemelte, hogy az MT Zrt. várja a gazdálkodók konkrét jelentkezését, mivel az információk nem mindig jutnak el hozzájuk.

Forrás: MTI

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?