Magyar ízek Hongkongban, a HOFEX-en is

Agro Napló
„Különleges zamatuknak köszönhetően valóban egyedi, ínycsiklandozó magyar borok, kiváló minőségű húsféleségek, ízletes egyedi készítésű füstölt sonkák és kolbászok; s emellett igazán ínyencségnek számító, országhatárainkon belül termett szarvasgombából készített prémiumtermékek várják Hongkongban mindazokat, aki ellátogatnak a HOFEX nemzetközi vendéglátóipari és élelmiszer szakkiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) 54 m2-es, közösségi magyar standjára” – mondta Daróczi László az AMC ügyvezetője az esemény megnyitóját követően.

Hangsúlyozta: „a közösségi agrármarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatokat ellátó AMC arra törekszik, hogy a világ tőlünk távoli szegleteiben is ráirányítsa a figyelmet arra a különleges magyar ízvilágra és azokra a kiváló magyar termékekre, amelyek joggal keltik fel nem csupán a látogatók, hanem az üzletemberek, az étteremtulajdonosok és a multicégek vezetőinek, döntéshozóinak figyelmét is”.

A keleti nyitás jegyében - amikor hazánk a kínai gazdaság irányába is jelentős lépéseket tesz - Hongkong „kapu szerepe” az egyre újabb és erősebb vetélytársak felbukkanása mellett is jól érzékelhetően erősödik – tette hozzá Daróczi László, jelezve, hogy a széles választékot felmutató, prémium minőségű, nívós magyar termékek felvonultatása, ezért e térségben kiemelkedő jelentőségű.

Az AMC ügyvezetője azt is elmondta, hogy a Kárpát-medencében termesztett és tenyésztett alapanyagokból készülő termékek  külföldi promóciójánál nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy olyan áruféleségeket válasszanak, amelyek méltóképpen képviselik országunk sokszínűségét és kiválóságait. Termékskálánk jól mutatja a Magyarországon élő emberek tudását és elkötelezettségét a minőségi, egészséges és GMO mentes élelmiszerek gyártása iránt, s egyben elviszik a magyar nemzet jó hírét is, szerte a világban.

Az AMC magyar standja 2017. május 8-11. között Hongongban az általános élelmiszeripar bemutatásán túl, közel 30 m2-en vonultat fel magyar sertéstermékeket, további 24 m2-en vegyes élelmiszereket és italokat.

A 30 éves múltra visszatekintő HOFEX Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállítását kétévente rendezik meg. 2015-ben 57 ország 2418 kiállítójának termékeit, közel 65 ezer négyzetméteren, több mint 38 ezren látták. A kiállítás hagyományosan otthont ad nemzetközi gasztro-eseményeknek is, amelyeknek köszönhetően nem csupán népszerűsége, szakmaisága is egyre erősödik.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Sikeres volt az idei Sirha Budapest

Sikeres volt az idei Sirha Budapest

Szakmai és üzleti sikerként értékeli az összes részvevő az idei Sirha Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítást – közölte honlapján...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?