Hangsúlyozta: „a közösségi agrármarketing tevékenységgel kapcsolatos feladatokat ellátó AMC arra törekszik, hogy a világ tőlünk távoli szegleteiben is ráirányítsa a figyelmet arra a különleges magyar ízvilágra és azokra a kiváló magyar termékekre, amelyek joggal keltik fel nem csupán a látogatók, hanem az üzletemberek, az étteremtulajdonosok és a multicégek vezetőinek, döntéshozóinak figyelmét is”.
A keleti nyitás jegyében - amikor hazánk a kínai gazdaság irányába is jelentős lépéseket tesz - Hongkong „kapu szerepe” az egyre újabb és erősebb vetélytársak felbukkanása mellett is jól érzékelhetően erősödik – tette hozzá Daróczi László, jelezve, hogy a széles választékot felmutató, prémium minőségű, nívós magyar termékek felvonultatása, ezért e térségben kiemelkedő jelentőségű.
Az AMC ügyvezetője azt is elmondta, hogy a Kárpát-medencében termesztett és tenyésztett alapanyagokból készülő termékek külföldi promóciójánál nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy olyan áruféleségeket válasszanak, amelyek méltóképpen képviselik országunk sokszínűségét és kiválóságait. Termékskálánk jól mutatja a Magyarországon élő emberek tudását és elkötelezettségét a minőségi, egészséges és GMO mentes élelmiszerek gyártása iránt, s egyben elviszik a magyar nemzet jó hírét is, szerte a világban.
Az AMC magyar standja 2017. május 8-11. között Hongongban az általános élelmiszeripar bemutatásán túl, közel 30 m2-en vonultat fel magyar sertéstermékeket, további 24 m2-en vegyes élelmiszereket és italokat.
A 30 éves múltra visszatekintő HOFEX Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállítását kétévente rendezik meg. 2015-ben 57 ország 2418 kiállítójának termékeit, közel 65 ezer négyzetméteren, több mint 38 ezren látták. A kiállítás hagyományosan otthont ad nemzetközi gasztro-eseményeknek is, amelyeknek köszönhetően nem csupán népszerűsége, szakmaisága is egyre erősödik.