Elégedetten zárták a 4 napos eseményt a hazai kiállítók, amely során számtalan érdeklődő és potenciális üzletkötő fordult meg a magyar standnál, köszönhetően a kiváló minőségű termékek széles választékának, illetve a rendezvényt megelőző felkészülésnek.
A látogatók közül sokan ismerték Magyarországot és az ország főbb termékeit, azonban nekik is tartogatott újdonságot a kínálat. A magyar közösségi kiállítók többek között ínycsiklandó, sertéstermékekből összeállított kóstolófalatokat, szalámiféléket, füstölt és érlelt sonkákat, illetve vegyes élelmiszereket és borokat mutattak be az érdeklődők számára, de a vendégek megismerkedhettek olyan különlegességgel is, mint például a szarvasgombás tokaji borzselé.
A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt, nagy az árverseny, valamint megfelelő árumennyiséggel is rendelkeznie kell az eladónak. A kiállítók szerint az üzletkötés hosszabb, bizalmi kapcsolaton alapuló folyamat, mindamellett meghálálja a befektetett időt és fáradságot.
Az idei évben 72 ország 2661 kiállítója vonultatta fel termékeit a HOFEX-en.