Öröm egy vállalat életében, amikor egyszerre kap pozitív visszacsatolást a munkájáról az ügyfeleitől és a márkaépítő szakma legjobbjaitól - mondta Lengl Tamás, a Bonafarm csoporthoz tartozó Bábolna Takarmány Kft. ügyvezető igazgatója annak kapcsán, hogy cége ismét Magyar Brands Díjas lett. A vállalat immár harmadik alkalommal kapott elismerést Kiváló Üzleti Márka kategóriában. Az ügyvezető igazgató szerint az elismerés is alátámasztja, hogy a jó úton haladnak, a fogyasztók pedig ismerik és elismerik termékeiket.
A MagyarBrands program évek óta díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Kiválasztási folyamata komplex és szigorú: egy márka a vállalkozás pénzügyi adatainak több szempontú vizsgálata, valamint a fogyasztók és a szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történt, amit egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészített ki.
A céget alapos megmérettetésnek vetette alá a Szakmai Bizottság, hiszen az elbírálás, kiválasztás szempontjai nagyon sokrétűek voltak. Vizsgálták a cég identitását, márkaépítését, a megbízhatóságot, az általa képviselt tradíciókat, a gazdasági eredményességét.
A nagymúltú, és a belföldi piac egyik meghatározó szereplőjének számító Bábolna Takarmány egyébként több mint ezer terméket gyárt: a nagy haszonállatfajok mellett (sertés, szarvasmarha, baromfi) többek között ló-, strucc-, nyúl-, prémes állat-, hal-, fácán-, fürj-, bárány-, víziszárnyas-, zsiráf- és medvetakarmány is van a kínálatban. Emellett számos külföldi piacon is jelen van termékeivel.
Arra törekszünk, hogy cégünk a jövőben is ehhez az elismeréshez méltóan folytassa tevékenységét - tette hozzá Lengl Tamás.