A tájékoztatás szerint a NAK szándéka az, hogy az élelmiszeripari vállalkozások számára olyan kézzelfogható segítséget nyújtson a marketingtevékenységük fejlesztéséhez, amelyek segítségével megerősíthetik termékeik pozícióját az élelmiszerpiacon. Ennek érdekében a köztestület Élelmiszeripari Igazgatósága konferenciát szervez az „Együtt az élelmiszeriparért” programsorozat részeként.
A november 5-i eseményen aktuális kérdésekre keresik a válaszokat a témában jártas szakértő előadók. Így szó esik majd a marketingről, amely az értékesítés és a forgalomnövelés egyik legfontosabb eszköze lehet, amennyiben jól és cégekre szabva a megfelelő részeit használják. Az előadásban bemutatják a marketing elmeit és azt, hogy azok hogyan segíthetik vállalkozások növekedését.
A konferencián kitérnek arra, hogy hogyan lehet a termék látható és megkülönböztethető az élelmiszeripari termékek piacán. Ezzel kapcsolatban kifejtik: a növekvő és változó fogyasztói igények közepette egyre nagyobb a jelentősége a komplex márkaépítésnek, termékpozícionálásnak, a kommunikáció tudatos stratégia mentén való felépítésének új piacok meghódításakor, de a meglévő piaci pozícióinkat megőrzése kapcsán egyaránt. Az előadók arról is beszélnek, hogy a sikeres piaci működés feltétele a veszélyek és a lehetőségek pontos ismerete, valamint egy termék sikerének titkára is fény derül.
Az előadásokat követően a résztvevőknek személyesen lesz lehetőségük kérdezni az előadóktól. A részvétel a konferencián valamennyi élelmiszeripari tag számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Az érdeklődők további információkat Polczer Katalin élelmiszeripari szakértőtől kaphatnak a polczer.katalin@nak.hu e-mailcímen –olvasható a tájékoztatásban.