Kiemelik: már lehet jelentkezni az AMC képzésére, ami a magyar borászatok exporttevékenységét támogatja egy 5 héten át tartó online előadássorozattal. Az egyedülálló programsorozat átfogó és országspecifikus információkkal ismerteti meg a külpiacokon jelen lévő illetve újként belépő magyar borászatokat.
A május 27-én kezdődő workshop sorozat öt héten keresztül ad tanácsokat a résztvevőknek az exportfejlesztéshez, vagyis nélkülözhetetlen tudást és információkat jutat el az érdeklődő szakembereknek. Többek között bemutatja az új piacokra való belépés módját, annak hatásos eszközeit, az országspecifikus export-szabályozást. Emellett a résztvevők megtudhatják, milyen az exportképes bor, mely területen érdemes terméküket fejleszteni.
A főbb témakörök között szerepelnek még a magyar borexport szempontjából kiemelt célországok, mint például az Egyesült Királyság, Németország, Lengyelország, Csehország, a skandináv országok, de szó lesz az Egyesült Államok, Kína, Japán és további távol-keleti országok borexportjáról is.
A Borexport Akadémia különösen azon borászatok számára nyújt hasznos információkat, amelyek jövőbeni tervei között szerepel az exporttevékenység megkezdése, kibővítése, valamint exportstratégiájuk további fejlesztése.
Az előadók között helyet kap: Mészáros Gabriella DipWSET, a Borkollégium alapító tagja, Barta Éva borexport-szaktanácsadó, Toronyi Zsuzsa, a Wines of Hungary UK tulajdonosa, Németh Ágnes, a Hungarianwines.eu főszerkesztője, Herczeg Ágnes DipWSET, borszakértő és ifj. Heimann Zoltán, a Heimann Családi Birtok borásza is.
Az online előadássorozat díjmentes, előzetes regisztrációt követően látogatható. A borászatok a borexport-akademia.hunwinebusiness.com weboldalon jelentkezhetnek május 26-ig. Az előadások az élő közvetítést követően az esemény weboldalán visszanézhetőek lesznek – tartalmazza az összefoglaló.