A kétnaposra szervezett szakmai eseményen az EURALIS SEMENCES hazai leányvállalata gazdák és viszonteladók számára mutatta be idei repce portfólióját, valamint fejlesztési kísérletét.
Az elmúlt év végén megalapított Euralis Vetőmag Kft. széles körből üdvözölhette vendégeit abból a jeles alkalomból, hogy első önálló repce szezonját kezdi meg hazánkban. Az Euralis kibővült magyar csapata mellett, a francia anyavállalat vezetői is köszöntötték a megjelent látogatókat.
A bevezető után a Vetőmag Terméktanács részéről Dr. Ruthner Szabolcs köszöntötte a céget. Ezt követően az Euralis Vetőmag Kft. cégvezetője, Kassai Ervin és marketing vezetője, Berecz Sándor számolt be az értékesítési politikáról és az aktuális repcekínálatról.
Stratégiai partnerként a BASF Hungária Kft-től, Németh Tibor mutatta be az EURALIS – BASF együttmûködés részleteit és külön kitért a repce időszerû növényvédelmi feladataira. Az előadásokat Szekrényes Gábor; – MgSzH – a repcetermesztés európai helyzetképét, jövőbeni lehetőségeit és hazai fajtaajánlati vonatkozásait bemutató előadása zárta le.
Délután a tordasi kísérletbejárás alkalmával a látogatók betekintést nyerhettek az EURALIS repce nemesítésének hazai vonatkozású és a 2-3 év múlva a piacon látható hibridjeinek vizsgálatába. Bemutatásra került az EURALIS új középérésû hibridje, az ES MERCURE és a korai hibrid, az ES NEPTUNE. Utóbbi két anyag az EURALIS saját sztenderdje. Régi ismerősként az ES ARTIST középérésû hibrid és az ES ASTRID középérésû fajta a portfolió elemeiként ismét előkerültek. A bemutató során az érdeklődők még további 6 új, magyarországi tesztelés alatt álló hibriddel ismerkedhettek meg.
Az Euralis Vetőmag Kft. ezúton köszöni meg a gazdák, viszonteladók és a sajtó képviselőinek megjelenését, akik részvételükkel tették teljessé e szezonnyitó rendezvényt.
Euralis – NÖVELJÜK bizalmát! – www.euralis.hu
Berecz Sándor • marketing menedzser