Ebben a törekvésben a mezőgazdaságban dolgozókra is nagy felelősség hárul.
A várható mezőgazdasági támogatások legfontosabb célja a környezetkímélő, gazdaságos technológiák bevezetése, fejlesztése.
Az első és legfontosabb prioritás az állattenyésztéshez kapcsolódó gépesítés, illetve a trágya kezelésének korszerûsítése az állattartó telepeken. Ebből adódóan a környezetvédelemhez kapcsolódó támogatások az összes rendelkezésre álló forrás 30%-át teszik ki, az állattenyésztési támogatás mértéke 35% (FVM).
Napjainkban már sok nagyüzem használ két és háromtengelyes TATRA tehergépkocsit.
Üzemeltetési tapasztalataik alapján bátran kijelenthetjük, hogy a nagyüzemi mezőgazdaság egyik sikergépe. A független kerékfelfüggesztés, az összkerékhajtás bekapcsolásának lehetősége a legmostohább körülmények közötti üzemeltetést is lehetővé teszik, így a TATRA egyaránt használható közúton és úttalan utakon, szántóföldön is.
A TATRA tehergépkocsi azonban nagy értékû gép, fontos az egész éves kihasználhatóság. Ebben nyújtunk segítséget a ZDT cserefelépítmény család bevezetésével, mely a TATRA önjáró alvázra felszerelve egy többfunkciós, sokoldalúan és költséghatékonyan üzemeltethető eszközt jelent a mezőgazdasági vállalkozók számára.
A cserefelépítmény családba a három oldalra billenthető plató, a szervestrágya-szóró, valamint a szippantó tartozik. Európa-szerte ez a három a legelterjedtebb cserefelépítmény, ugyanakkor természetesen más igény, elképzelés is megvalósítható.
A jelenlegi TATRA-tulajdonosok számára jó hír, hogy a tehergépkocsi átalakítására is van lehetőség, így hatékonyabban lehet kiszórni a szerves trágyát, környezetvédő módon kijuttatni a hígtrágyát, akár közvetlenül a talajba injektálással is.
Egy regisztrált gép, egy jármûadó, egy biztosítás és minden munka el van végezve.
Az EUROTRADE karöltve a cseh ZDT-vel természetesen a kisebb üzemek igényeivel, lehetőségeivel is számolt. Számukra ajánljuk a mezőgazdasági pótkocsi alvázra szerelhető felépítményeket. Az alváz valóban magas mûszaki színvonalat képvisel, a rugózott, állítható vonórúd, a talajkormányzott hátsó kerekek, a széles gumiabroncsok stb. a hosszú távú, üzembiztos és rugalmas felhasználást támogatják.
Köztudomású, hogy a rugózott vonórúd a tandem rendszerû pótkocsikra jellemző „traktorrángatást” jelentősen csökkenti, ráadásul a magasságát bármilyen vontató jármûhöz hozzá lehet igazítani. A pótkocsiknál általában jelentős fenntartási költséget jelent az elhasználódott gumik cseréje. A talajkormányzott, önbeálló hátsó kerék a tandemekre jellemző gumikopást nagyságrendekkel lecsökkenti. Az alacsony nyomású, széles gumiabroncsoknak köszönhetően jelentősen csökkenthető a taposási kár, nehéz terepen is lehetővé teszi a pótkocsi használatát akár kiközelítő jármûként is.
A ZDT MEGA rendszer 13, 18, 20 és 25 tonna összsúllyal rendelkező traktorpótkocsikból áll.
A legnagyobb háromtengelyes, a többi kéttengelyes. A hátsó tengely minden esetben talajkormányzott, a háromtengelyesnél az első tengely opcióban emelhető. A vonófej bármely traktor alsó vonószerkezetéhez kialakítható. A vonórúd laprugók segítségével csillapítja a szerelvény haladása közben fellépő rángatást. A vonórúd magassága három fokozatban állítható. Erről a rendszerről az egyik első magyar felhasználó azt mondta, hogy nem látott még ilyen könnyedén manőverezhető, és ilyen gumikímélő traktor pótkocsit. A hidraulika körök gyorscsatlakozókkal kapcsolódnak a traktorhoz. Mindegyik kialakítható 1000 vagy 540 fordulatszámmal rendelkező TLT hajtáshoz.
A sorozat mindegyik eleméhez kínálunk hátrabillenő és két oldalra billenő platót, szervestrágya-szórót és szippantó felépítményt.
Eurotrade M1 Truck Centrum H-2948 Kisigmánd
(Az M1 autópálya komáromi csomópontjánál.)
Forródrót: +36-20/570-0030, +36-20/9688-260,
fax: +36-34/55-66-56.
E-mail: marketing@eurotrade.hu • www.eurotrade.hu