A Bunge üzleti pozíciójának fő erősségei:
- integrált üzletágak
- földrajzi diverzifikáció
- erős, jól ismert márkák
- magas szintû mûszaki szakértelem és feldolgozási technológia
- aktív jelenlét mind a fejlődő, mind a fejlett piacokon
A Bunge Rt. elődje, a Cereol Rt. 1992-ben, az állami tulajdonú Növényolajipari és Mosószergyártó Vállalat magfeldolgozással, étolaj-finomítással és -palackozással foglalkozó üzletágát megvásárolva jött létre.
Feldolgozó tevékenységének központja a Martfûi Növényolajgyár. Itt folyik a hazai napraforgó és repcemag feldolgozásából származó nyers növényi olajok és takarmányozási célú olajmag-darák előállítása, valamint az itthon és külföldön egyaránt jól ismert Vénusz és Floriol márkájú kiszerelt étolajtermékek gyártása.
A Bunge Rt. feldolgozó kapacitásai lehetővé teszik a magyarországi fogyasztói igények teljes kielégítését. A termékek folyamatosan kiváló minőségének biztosítása érdekében a társaság az ISO 9001:2000 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszert alkalmazza tevékenységében.
A környezet védelme érdekében vállalt elkötelezettséget mutatja, hogy a Bunge Rt. 2003-ban sikerrel tanúsíttatta az ISO 14001: 1996 Környezetirányítási Rendszerét.
A Bunge Rt. egyik legfontosabb célja a magyar fogyasztói igények maradéktalan kielégítése, illetve azok folyamatos változásainak követése. Ezen feladat mellett, illetve annak részeként kiemelt hangsúlyt fektet a teljes partnerkör és a magyar társadalom vele szemben támasztott elvárásainak való megfelelésre.