Kiemelt témák:
- Startol az új Vidékfejlesztési Program
- Konkrét pályázati lehetőségek az agráriumban és az élelmiszeriparban
- Komplex technológiák és versenyképes növénytermesztés
- Újraosztás vagy új lapjárás - A hazai agrárium és az átrendező integrátori piac
- Középpontban az élelmiszeripar: ki profitál a 300 milliárdból?
- Forradalmi technológiák a mezőgazdaságban
- Fókuszban az agrárinformatika
- Az exporté a jövő? - Keleti nyitás és uniós verseny
- Finanszírozás az agráriumban
- Uniós források a gyakorlatban - Mikor, mire, hogyan pályázzunk?
- Zöldítés élesben - Gyakorlati tapasztalatok, kihívások és megoldások
- Van-e kiút a tejpiaci válságból?
- Nyertesek és vesztesek - Állattenyésztési helyzet Magyarországon
- Friss milliárdok kertészeti fejlesztésekre
- Flottakezelés az agráriumban
Többek között ezeknek a témáknak a megtárgyalására biztosítunk platformot kétnapos agrárkonferenciánkon. A rendezvényre a hazai agrárium meghatározó szakembereit, véleményformálóit, vállalatvezetőit, iparági és politikai döntéshozóit, szakértőit és szakpolitikusait hozzuk el, hogy konferenciánk résztvevői első kézből kapjanak választ az ágazatot érintő legfontosabb kérdésekre. Az Agrárszektor 2015 konferencia szakmai fórum és találkozási pont, célja, hogy lehetőséget teremtsen a kapcsolatépítésre és a szakmai együttgondolkodásra.
- A legnagyobb hazai agrárszakmai konferencia
- 700-800 résztvevő
- Plenáris és párhuzamos tematikus szekciók
- Kötetlen állófogadás, vacsora, pálinka- és borkóstolás, ökörsütés
- Kiváló kapcsolatépítési lehetőség
- Együttműködésben a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával és a legfontosabb hazai gazdálkodói szervezetekkel
- „Az 50 legbefolyásosabb személy a magyar agráriumban” kiadvány bemutatása
- Díjátadók
Részletes szakmai programunkat és előadóink névsorát keresse hamarosan honlapunkon!
AZ ESEMÉNY LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:
DÁTUM: 2015. december 3-4. (december 3.: egész napos szakmai program, december 4.: fél napos szakmai program)
HELYSZÍN: Siófok, Hotel Azúr Wellness **** (8600 Siófok, Erkel Ferenc u. 2/c)
Hotel információ, térkép és megközelíthetőség
ÁR: 66,000 Ft + ÁFA / fő, mely tartalmazza a rendezvényen való részvételt december 3-án és 4-én, a konferencia dokumentációját, büféebédet, kávészüneteket, valamint a részvételt december 3-án a vacsorával egybekötött ÁLLÓFOGADÁSON.
NAK TAGOKNAK november 3-áig csak 22,440 Ft +Áfa / fő (66% kedvezmény).
Kedvezményeink az alapárból november 3-áig:
- 25% kedvezmény minden további résztvevő számára
- 66% kedvezmény NAK TAGOK SZÁMÁRA, azaz a jegyár részükre csak 22,440 Ft+Áfa/fő
Kedvezményeink az alapárból november 3. után (nem összevonhatóak):
- NAK TAGOK SZÁMÁRA 50% kedvezmény, azaz a jegyár részükre csak 33,000 Ft+Áfa/fő
- 10% kedvezmény két fő jelentkezése esetén
- 20% kedvezmény három vagy több fő jelentkezése esetén.
A kedvezményeket a honlapon történő regisztráció során tudják megjelölni.
Várható résztvevői létszám: 700-800 fő
A konferencia nyelve: magyar
SZÁLLÁS:
Résztvevőink számára kedvezményes szállásajánlatokat kínálunk, melynek részleteit megtalálják az "ÁRAK" menüpont alatt. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezményes szállásár kizárólag a december 3. éjszakára vonatkozó corporate (cégünk részére biztosított) ár. Egyéb napokra a szálloda listaárai irányadóak.
Kedvezményes szobaárainkat KIZÁRÓLAG a konferencia résztvevőinek tudunk biztosítani december 3-ára. A szállásigényeket a regisztrációk beérkezésének sorrendjében tudjuk kielégíteni a készlet erejéig, ezért javasoljuk a minél korábbi jelentkezést és szobafoglalást. A foglalás a szállásdíj összegének beérkezésével válik véglegessé!
Konferenciánk nem csupán új szakmai ismeretek megszerzésére nyújt lehetőséget, de kitűnő alkalmat teremt szakmai kapcsolatok ápolására, kialakítására.
Jegyet, vouchert semmilyen formában nem küldünk. Az online jelentkezéskor minden résztvevő felkerül a konferencia regisztrációs listájára, melyen szerepelnek az előadók és a támogatók vendégei is. A konferencia helyszínén, az eseményre való belépéskor a regisztrációs pultnál a résztvevőknek mindössze csak egy névjegykártyára és egy aláírásra lesz szükség. A gyors regisztráció után vendégeink beléphetnek a rendezvény területére.
Kinek javasoljuk:
Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat
- gazdálkodók
- gazdasági vezetők, üzleti döntéshozók
- hazai és multinacionális agrárvállalatok magyarországi képviseletei
- integrátorcégek
- élelmiszeripari és feldolgozóipari vállalatok
- bankok, biztosítók és tanácsadó cégek képviselői
- gépforgalmazók és inputgyártó vállalatok
- az agráriumban dolgozó kereskedők, illetve kiskereskedelmi vállalatok számára.