Átadták az első Magister Cerealiae címet

Agro Napló
A Bayer budapesti irodájában 2016. január 20-án ünnepélyes keretek között került sor a cég által alapított MAGISTER CEREALIAE cím átadására. A címet első alkalommal Boros János növényvédő mérnök nyerte el. Boros János a Győr-Moson-Sopron megyei Töltéstavai Mezőgazdasági Zrt. főagronómusa, a bérelt területekkel együtt mintegy 1500 hektár növényvédelméért felel.


A kalászosok termesztéstechnológiájának meghatározó eleme a növényvédelem, hiszen a fajta, a termőterület és a növénytáplálás mellett az állomány egészségi állapota határozza meg a termés mennyiségét, minőségét és így a termesztés gazdaságosságát is. Egyre többen ismerik fel hazánkban is, hogy sikert elérni csak minőségi gabonatermesztéssel lehet. Ehhez többek között integrált növényvédelem szükséges, melynek fontos részét képezik a korszerű növényvédelmi készítmények, mint a Bayer megbízható szerei – hangsúlyozta Boros János. A Bayer technológiája valamennyi károsító ellen megoldást nyújt, a maggal és talajjal terjedő betegségektől a gyomnövényeken, a levél- és kalászbetegségeken, és rovarkártevőkön át az állomány megdőlésig.


Ürmösi László Bayer Győr-Moson-Sopron megyei területi képviselő, Farády László Bayer kalászos termékmenedzser, Boros János a MAGISTER CEREALIAE cím tulajdonosa, Majsa Dezső Bayer marketingigazgató

Független piackutatási adatok szerint Magyarországon a Bayer évek óta piacvezető a kalászos gabona védelemben. Mint piacvezető fontosnak tartja a vállalat a termelők motiválását, elismerését – számolt be Farády László kalászos termékmenedzser. Ennek jegyében alapítottuk meg 2015. elején a MAGISTER CEREALIAE címet azzal a céllal, hogy a gabonatermesztés és -védelem gyakorlatában kiemelkedő kollégák tevékenysége általunk elismerést nyerjen, és azt mások is megismerhessék. A cím elnyerője, az oklevél és jutalom mellett, egy évre a MAGISTER CEREALIAE vándorserleget is megkapja. A címet évente egy szakember nyeri el, melynek odaítéléséről a Bayer vezetőiből álló zsűri dönt, figyelembe véve a jelöltek által az év folyamán gyűjtött mennyiségi és minőségi pontokat.

Gabonatermesztésünk színvonalának emelése érdekében a cég megoldásai közül a hazai természeti és ökonómiai viszonyoknak leginkább megfelelőket folyamatos fejlesztőmunkával választjuk ki. A termelők munkáját személyes találkozások, rendezvények, területi bemutatók során, illetve az írott és elektronikus sajtó lehetőségeit felhasználva segítjük szakmai információval és más szolgáltatásokkal – tette hozzá Majsa Dezső, a Bayer marketingigazgatója.

A cikk szerzője: Gáspár Andrea

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Erdőtelepítésre még bőven van forrás

Erdőtelepítésre még bőven van forrás

Az ezen a héten újranyíló pályázattal együtt a Vidékfejlesztési program (VP) öt kiírásában van még fejlesztési forrás az erdőgazdálkodók számára. A pr...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!