A Superbrands a széles nagyközönség számára ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegy, egy olyan díj, ami mind a fogyasztók, mind az üzleti döntéshozók számára komoly értékmérő elismerés, a világ 90 országában.
Erre a díjra nem lehet pályázni, hanem a Nemzetközi Superbrands Program munkatársai folyamatosan figyelik a cégeket, a márkákat, a piacot. Az eredményeket a tevékenységek alapján bírálják el, hogy az adott márka jogosult-e erre a nívós elismerésre, mivel a Superbrands márka nem pusztán egy logó, ebben a terméken kívül, a márkához és a céghez kapcsolható valamennyi tényező szerepel az ismertségtől, a pénzügyi megbízhatóságon át a lojalitásig.
Számunkra ez az elismerés egy újabb visszacsatolása annak, hogy jó irányba haladunk. A Phylazonit talajbaktérium készítmények gyártása és forgalmazása nekünk nem csak egy egyszerű munka, hanem egy csodálatos eszköz is arra, hogy óvjuk a környezetünket, hozzájáruljunk egy fenntartható mezőgazdasághoz és hosszú távon megőrizzük és javítsuk a táplálék alapjául szolgáló termőföldek állapotát. Termékeink folyamatos fejlesztésével igyekszünk olyan értéket teremteni, amely a gyermekeink, unokáink számára is biztosíthatja az élhetőbb jövőt.
Szeretnénk köszönetet mondani a Superbrands Program megalkotóinak és résztvevőinek, hogy eme rangos díjjal elismerték eddigi munkánkat. Ahogy Dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke fogalmazott: „Igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében.” Haladunk tovább ezen az úton, hiszen Szívügyünk a termőföld!
A Business Superbrands díjat Vajda Péter ügyvezető (balra) vette át Káli Györgytől a Superbrands Program képviselőjétől |