Az ekék 80 cm-es gerendelymagassággal és 100 vagy 115 cm ekefejosztással érkeznek a magyar gazdákhoz. Bármely típus felszerelhető kukorica-előhántóval, beforgató lemezzel, vágótárcsával, mechanikus vagy hidraulikus fogásszélesség-állítással (Variomat). A legnépszerűbb itthon a Nr°9-es kormánylemez. A magyar talajviszonyokhoz kiválóan illeszkedik, nagyon jól aláfordítja a szármaradványokat és könnyű vontathatóságot biztosít, ezért a vontatógépek üzemanyag-fogyasztása is kedvezőbb. Az ekék kaphatók réselt kormánylemezzel is, melyek szintén kifogástalan munkát végeznek. A Kverneland ekék – néhány típus kivételével – felszerelhetőek Packomat szántáselmunkálóval is.
A 150 LE-s traktorkategóriához ajánljuk a 150B sorozatot. Különlegessége, hogy az ekeszár nem öntöttvas, hanem hőkezelt acélból készült zártszelvény, mely nagyon rugalmas. A gerendely 100x150 mm-es, Variomatos változat esetén pedig 150x150 mm-es. Opcionálisan a mechanikus fogásszélesség-állítású változathoz is hozzárendelhetjük az erősített vázat. Általában a 90–140 LE-s traktorok munkagépe, 3-4 vasú kivitelben. A 150–330 LE-s traktorkategóriához ajánljuk az LD-LB szériát 3-6 fejes kivitelben. Az LD mechanikus, az LB pedig hidraulikus fogásszélesség-állítást jelent. Az LD/LB sorozat 200 LE-s fordítóművéhez 100x200-as gerendely társul, a nagyobb, 300-as fordítóműhöz pedig 120x200 mm. Általában 220 LE felett már a 300-as fordítómuvel szerelt ekéket ajánljuk, az erősebb gerendellyel.
A Kverneland méltán híres féligfüggesztett ekéiről is. Az RN/RG típusok 5–8 ekefejes kivitelben érhetőek el barázdában és egyes kiviteleknél tarlón járó változatban. Az RN típus mechanikus fogásszélesség-állítású 200x200 mm-es gerendellyel, míg az RG típus hidraulikus fogászszélesség-állítású, és 150x150 mm-es gerendellyel szerelt.