A robosztus kialakítású és univerzális munkavégzésre kifejlesztett pótkocsi jól tömített rakodótere hidraulikusan nyitható hátfallal van felszerelve. A pótkocsi tandem kialakítású, parabolarugós felfüggesztésű, tengelytávja 1600 mm. A felfüggesztés nagy dőlésszöge jól jön a nehéz körülmények között történő munkavégzés során. A pótkocsi vonószerkezete magasságban hidraulikusan állítható. A PRONAR T701HP pótkocsit nehéz terepviszonyokhoz tervezték. Különösen hasznos nagy útépítési projektek kivitelezésénél és kavicsbányákban az ömlesztett anyagok, pl. kavics, homok, kövek vagy törmelék szállításához. A traktorra kapcsolt billenős pótkocsi tökéletesen kiválthatja a hagyományos tehergépkocsikat. A traktorból és pótkocsiból álló gépkapcsolattal jobban lehet navigálni nehéz vagy mocsaras terepen, továbbá ez a verzió a költségek tekintetében is egyértelműen előnyösebb a billenős tehergépkocsik használatával szemben.
Billenőteknős rakfelület
A pótkocsi egyik legfőbb előnye a félkör keresztmetszetű billenthető rakfelület. Ezen kívül a rakodótér az ürítés irányába 50 mm-rel szélesedik, ami megkönnyíti a raktér ürítését a billentés során, és elkerülhető az anyagok, pl. föld vagy homok falakra tapadása vagy beékelődése. A rakfelület kialakítása révén elhagyhattuk a normál építőipari pótkocsikban használt hossztartókat és keresztmerevítőket, ami alacsonyabb önsúlyt és megnövelt teherbírást eredményez.
Nagy raktérfogat
A PRONAR T701HP pótkocsi standard verziójának hivatalosan megengedett össztömege 22 t, teherbírása 16,1 t, raktérfogata pedig 12,5 m³.
Hardox rakfelület
A rakfelület teljes egészében megnövelt szilárdságú, 6 mm vastag Hardox 450 acélból készül. Ennek köszönhetően javult a pótkocsi hasznos élettartama, valamint javult a kopással, horpadásokkal és ütődésekkel szembeni ellenállása.
Széles gumiabroncsok
A PRONAR T701HP pótkocsi fontos előnye, hogy a mezőgazdaságban is használható 600 / 55R26,5 méretű, széles gumiabroncsainak köszönhetően, amelyek előnyösek nehéz terepviszonyok között.
Gumitömítés a hátfalon
A pótkocsi tömítettségéről a hátfalba épített gumitömítés gondoskodik, amely akár finom homok szállítását is lehetővé teszi anélkül, hogy az kiszóródna az útra.
Hidraulikusan emelhető, magától nyíló és csukódó lengő hátfal
Hidraulikus nyitószerkezete révén a hátfal anélkül nyitható, hogy el kellene hagyni a traktor vezetőfülkéjét. A nagy dőlésszögű hátfalat teljesen fel lehet emelni, ami nagyban megkönnyíti a nagy kövek és sziklák lerakodását. Mivel pedig a hátfal magától nyílik és csukódik, a kirakodás befejezése után akár azonnal tovább lehet menni a járművel.
Teleszkópos munkahenger 55º-os billentési szöggel
A teleszkópos első munkahenger nagy erőtartalékokkal rendelkezik, és könnyedén hátrabillenti a rakfelületet 55 °-os szögben. A hengernek körülbelül 41 liter olajra van szüksége a billentés közben. A pótkocsi hátsó kivezetés nélküli hidraulikus billentő rendszerrel van felszerelve, és egy plusz vezetékkel a rakfelület gyors leengedéséhez.
Univerzális, merev, rugózott vonórúd
A PRONAR T701HP pótkocsi alapfelszereltségének része az univerzális, merev, rugózott vonórúd. Ez a megoldás kényelmesebbé teszi a munkát és biztonságosabbá a vezetést a kezelő számára, továbbá a traktor hátsó tengelyének terhelését is jelentős mértékben csökkenti.
A vonószerkezet magassága állítható, így a pótkocsi a traktor alsó vagy felső kapcsolási pontjára is csatlakoztatható. Opcióként az alváz a hidraulikus vonórúd felszerelésére is alkalmas.
Tandem felfüggesztés (24 t) parabolarugókon
A parabolarugós, tandem felfüggesztés, az 1600 mm-es tengelytáv, a 150×150-es merev tengelyek és a 406×140-es dobfékek nehéz körülmények között és egyenetlen terepen közlekedve is gondoskodnak a pótkocsi stabilitásáról.
Korrózióvédelem
A kémiailag edzett kétrétegű fényezés (alapozó + festék) használata kiváló korrózióállóságot biztosít, továbbá a lakkréteg tartósságát és UV-ellenállását is növeli.