Újabb sajátmárkás Coop-termékek használhatják az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegyet (x)

Agro Napló
Idén újabb három termékkörben is Érték és Minőség Nagydíj védjegyhasználattal és kitüntető címmel ismerték el a COOP sajátmárkás termékeit – közölte a Coop Csoport lapunkkal.

A tájékoztatás szerint a harmadik alkalommal kiosztott elismeréseket a Coop Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, a bolognai mártás alappor és a Jó nekem natúr desszertrúd elnevezésű termékei kapták meg.

A Magyar Termék Nagydíjat 2018-ban felváltó Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) védjegy használatát és kitüntető címet a díjazott termékek forgalmazói szeptember első felében vették át Budapesten, a jelenlegi speciális helyzetben a hagyományoktól eltérően a Vajdahunyadvárban, a Mezőgazdasági Múzeumban.

Az ÉMIN védjegy azon gazdasági szervezetek elismerését és díjazását jelenti, amelyek tevékenységükkel bebizonyították, hogy elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

A harmadik alkalommal meghirdetetett pályázaton a COOP üzletlánc sajátmárkás termékei három termékkörben is elnyerték a védjegy használatát: a Kaiser Food Kft. által gyártott Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, valamint a Szilasfood Kft. által gyártott Jót jó áron bolognai mártás alappor, valamint Sole-Mizo Zrt. által gyártott Coop Jó nekem natúr desszertrúd kapta meg az elismerést.

A COOP idén is úgy döntött, hogy a gyártó partnereivel együtt veszi át a díjakat, akik egyben megkapták azok másodpéldányait is. Ezzel is azt fejezi ki az üzletlánc, hogy hisz a tiszteleten és a korrekt üzleti magatartáson alapuló partnerkapcsolatokban, valamint abban, hogy eredményeket csak összefogással lehet elérni.

A COOP meggyőződése, hogy eme kitüntető cím is a kiváló partneri együttműködés gyümölcse, így a siker is közös. Tóth Géza, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója ezzel kapcsolatban nyilatkozta: „Az elismerés megosztása egy gesztust jelent a részünkről, mivel úgy véljük, nemcsak a COOP, hanem a gyártó partnereink érdeme is, hogy ezek a sajátmárkás termékeink a díjjal is elismert magas színvonalat el tudják érni. Ez a kitüntetés legalább annyira szól nekik, mint nekünk, hiszen bár közösen alakítjuk ki a sajátmárkás termékek csomagolás és marketingjét, a termékeket ők gyártják.”

Kiemelte: a COOP évek óta elkötelezett az iránt, hogy a saját márkás termékeknél is minél magasabb, de megfizethető árú minőséget tudjon biztosítani a fogyasztóknak. „A díjat elnyert termékek a saját kategóriájukban jó forgalmú és a fogyasztóknak bátran ajánlható termékeknek számítanak” – tette hozzá.

Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj védjegy alapítója azt hangsúlyozta, hogy: a COOP egy olyan kereskedelmi lánc, amely számára láthatóan fontos, hogy a hazai kis és közepes vállalkozások termékeit eljutassa a fogyasztóknak. „A COOP hitvallása, üzletfilozófiája a kereskedelmi szektor szereplői számára követendő és példaértékű lehet” – emelte ki.

Imre Viktor, a Szilasfood Kft. ügyvezető igazgatója azt emelte ki, hogy: „A COOP-hoz hasonlóan szövetkezeti gyökerekkel rendelkezünk, kapcsolatunk a Coop üzletlánccal 25-30 éves múltra tekint vissza, amely folyamatosan fejlődik. A COOP olyan szerepelője az élelmiszeriparnak, amely kiemelten fókuszál a hazai gyártókra, amelyért köszönettel tartozunk nekik.” Hozzátette: a Coop sajátmárkás termékek gyártását 2010-ben kezdte el a Szilasfood, és azóta is folyamatosan bővül a termékskála. A forgalom jelenleg éves szinten a félmilliárd forinthoz közelít.

Benkő András, a Kaiser Food Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta: „már hosszú évekre tekint vissza az együttműködésünk a COOP-pal, több termékünk jelen van az üzletlánc polcain sajátmárkás csomagolásban, amelyek jelentős forgalmat generálnak.” Kiemelte: a két cég mindig is fontos volt egymás számára, folyamatosan tárgyalunk újabb együttműködési lehetőségekről, és lehet, hogy ennek újabb konkrét eredményét a COOP vásárlói hamarosan látják majd azt üzletek polcain” – közölte.

Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója kiemelte: „több évtizedes együttműködésünk során számtalan terméket fejlesztettünk ki közösen.” A cég 2008 óta gyárt sajátmárkás termékeket a COOP számára széles termékportfoliót lefedve (tej, tejföl, túró, túródesszert, sajt), ami meghatározó és biztos forgalmat eredményez – olvasható az összefoglalóban.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?