A tájékoztatás emlékeztet: a MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza három különböző kategóriában a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A Bábolna Takarmány 2016-ban nyerte el első alkalommal a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” címet, ezt követően pedig minden évben egy újabb elismeréssel gazdagodott, és így történt ez 2020-ban is.
A kiválasztási folyamat rendkívül komplex, szigorú követelményeknek kell megfelelnie a pályázónak: egy adott márka a vállalkozás pénzügyi adatainak több szempontú vizsgálata, valamint a fogyasztók és egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság egyöntetű értékelése alapján részesülhet az elismerésben. A „Kiváló Üzleti Márka” kiválasztásánál továbbá figyelembe veszik a márkaépítést, valamint a márka identitását, reputációját, tradícióját és megbízhatóságát is.
Az idén, a pandémia idején rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjak üzenete, hiszen kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, pozitívan megkülönböztetve ezáltal azokat a versenytársaiktól – húzza alá a tájékoztatás.
A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. – amely tagja a Bonafarm Csoportnak –, több mint ezer féle terméket kínál partnerei számára. A termékpalettában a nagy haszonállatfajok (sertés, szarvasmarha, baromfi) számára készült takarmányokon kívül többek között megtalálhatóak ló-, strucc-, nyúl-, prémes állat, hal-, fácán-, fürj-, bárány-, víziszárnyas, zsiráf- és medvetakarmányok is. Széles termékkínálatával a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. meghatározó szereplője a hazai takarmánypiacnak, és jelen van számos külföldi ország piacán is – foglalja össze az összegzés.