Az üzletlánc hazánk egyik legmeghatározóbb magyar tulajdonú kereskedelmi szereplője; folyamatos, kiemelkedő teljesítményével már sokszor kiérdemelte a rangos, független szakmai zsűri által odaítélt elismerést.
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága hagyományosan azokat a sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek a Magyarország határain is túllépve méltóképpen képviselik a hazai vállalkozásokat, a számszerűsíthető kritériumok, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet - országos fogyasztói - kutatása alapján. Az értékelési rendszer alapján a nevezett több mint 3000 márka 10-15 százalékát díjazzák.
A MagyarBrands program immáron kilencedik éve díjazza a magyar kötődésű márkákat: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriákban. Az idén emellett még kiosztották a kiváló munkáltatói és a média piacon jelenlévő márkák elismerései is. „
A díjátadó gála a magyar márkák ünnepe” – fogalmazott Dr. Serényi János, a MagyarBrands Bizottság elnöke, hozzátéve: „az évek során egyre több és egyre szigorúbb szempontok alapján ítélik oda az elismerést. A múlt évben készült egy pénzügyi stabilitási kutatás, amely a díjazott MagyarBrands márkák körében átlagosan 90 százalékos értéket mutatott. Egy másik felmérés a márkaismertséget vette górcső alá, ami ugyancsak az elismert márkák körében, igen magas, átlagosan 75 százalékos értéket ért el.”
Igazán sikeresek azok a márkák, amelyek több éven keresztül is magukénak tudhatják a MagyarBrands díjat, és a COOP ezen cégek közé tartozik – hangsúlyozta Serényi János.
„A COOP Gazdasági Csoport hetedik éve veheti át folyamatosan ezt a díjat, ami nagy megtiszteltetés számunkra. Ez a cím a csoportunkhoz tartozó 30 000 dolgozónak a munkáját ismeri el, és hozzájárul ahhoz, hogy a COOP brand továbbra is ismert és meghatározó márka maradjon” – mondta Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója.