Óriási biznisz a csokimikulás, sok családnak viszont már erre sem telik
Csak Magyarországon 8-9 millió csokimikulás talál gazdára, miközben az alapanyagot jelentő kakaóbab termelése egyre nagyobb kihívásokkal küzd.
Csak Magyarországon 8-9 millió csokimikulás talál gazdára, miközben az alapanyagot jelentő kakaóbab termelése egyre nagyobb kihívásokkal küzd.
Nemcsak a hagyományos csokimikulásoknak és szaloncukroknak van nagy keletje, az újdonságok iránt is egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik.
Extra csokoládékülönlegességek hódítanak a világban, sokan viszont már a nagyobb üreges Mikulást sem tudják megfizetni.
A minőség és az ár alapján választanak a húsvéti édességek közül a magyar vásárlók.
Az áremelkedés hátterében számos tényező áll, kezdve a kakaó világpiaci árának ingadozásától a növekvő szállítási költségekig.
A december 6-a előtti hetekben csaknem 8-9 millió csokimikulás talál gazdára hazánkban.
Mikulásból továbbra is a tejcsokoládés a legnépszerűbb a magyarok körében egy friss felmérés szerint.
Kétharmadával drágább a kristálycukor a magyar boltokban, mint nyáron, az árstop kivezetése előtt.
Igazi csokimikulás-nagyhatalom vagyunk.
Az ünnepi édességeket is elérte a drágulás.

Hazánk nagyobb részén borult, egyes részeken továbbra is párás, ködös maradhat az idő, azonban főként a déli, délkeleti tájakon vékonyabb, szakadozottabb lehet a felhőzet, arrafelé kisüthet a nap
Magyarországon, az egy évvel korábbihoz képest 14 százalékkal alacsonyabb termelői áron kereskedtek az étkezési búzával december első hetében.
Bár a kertészeti traktorok kínálata soha nem volt ilyen sokszínű és technológiailag fejlett, a gazdák vásárlási kedve továbbra is visszafogott.
Megjelent az Agro Napló legfrissebb száma, amely átfogó képet ad a magyar mezőgazdaság előtt álló kihívásokról és lehetőségekről.
Franciaországban tíz százalékkal bővül az uborkatermés volumene az előző évhez képest.