Egyre több magyar mond le ezekről az élelmiszerekről: mi történik itt?
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
Egyre több magyar választja a sajátmárkás élelmiszereket a gyártói márkákkal szemben.
Minden eddiginél nagyobb standdal jelenik meg az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Hódítanak a kereskedelmi láncok saját márkái.
A fogyasztók szerint nem rossz a minőség.
Kivonta a forgalomból a kifogásolt terméket a dm.
Az előállítás nem igényel óriási termőterületet, nem kell növényvédő szerrel permetezni, műtrágyázni, és minimális a friss víz- és energiaigénye.
Megkezdődött a görög szamóca betakarítása, az első tételek exportra kerülnek, jelenleg magas árakra lehet számítani.
Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája, új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról.
A halasztás mellett más, a képviselőcsoportok és szakmai szervezetek által javasolt módosítások is elfogadásra kerültek.
A Duna-Tisza Közi Homokhátsági Térségi Fejlesztési Tanács megbízásából az idén elkészült a Duna-Tisza közi Homokhátság Területfejlesztési Koncepciója és Programja.