MENÜ

Idén is az OTP Bank lett az Év Bankja

2022.02.14.

Összesen 4 kategóriában nyerte el az OTP Bank a Mastercard – Év Bankja verseny elismerését és zsinórban hatodik alkalommal lett a hitelintézet az év bankja díj győztese. A nemzetközileg is elismert zsűri döntése alapján az OTP Bank lett az év fenntartható bankja, elnyerte az év mobilbanki megoldása, az év marketingkommunikációs kampánya, és megosztva az év UX megoldása díjakat is.

 

A Mastercard – Év Bankja verseny tavaly megújult, így összesen 8 kategóriában indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok, ügyfélbarát, innovatív és fenntarthatósági megoldásaikat bemutatva pályázatukban. Az OTP Bank idén már hatodszor lett a verseny fődíjasa, illetve 4 kategóriában is a hitelintézetet ítélte a legjobbnak a nemzetközileg is elismert szakmai zsűri.

„Komoly elismerésnek és rendkívül jó visszajelzésnek tartjuk a most elnyert díjakat. Azt bizonyítják, hogy jó irányba haladnak a digitális fejlesztéseink, ügyfeleink számára tudunk olyan új megoldásokat biztosítani, amelyekkel könnyebbé és hatékonyabbá tehetjük banki ügyeik intézését. Ezen felül megalapozott az üzleti stratégiánk, illetve stabil működésünket is fent tudtuk tartani. Köszönjük ügyfeleink bizalmát, és kollégáimnak a rengeteg munkát, ami nagyban hozzájárult az elismerésekhez. Gratulálok a verseny további díjazottjainak” – nyilatkozta Kovács Antal vezérigazgató-helyettes, az OTP Bank Retail Divíziójának vezetője.

Az év mobilbanki megoldását díjazva a zsűri értékelte, hogy az OTP Bank új internet- és mobilbanki alkalmazásának megalkotóit emberarcú, ügyfélközpontú gondolkodásmód vezérelte. Emellett a testület díjazta az integrált designt, és azt, hogy OTP Bank ügyfelei az alkalmazással egy teljes ökoszisztémát tarthatnak a kezükben, ami a napi pénzügyi szolgáltatások széles palettája mellett számos plusz szolgáltatást is elérhetővé tesz a felhasználók számára.

Az OTP Bank új internet- és mobilbanki szolgáltatásaihoz kapcsolódott 2021 legjobb marketing-kommunikációs kampánya díj is. Az indoklás szerint a bank marketing csapatának komoly kihívást jelentett felhívni a figyelmet arra, hogy az ügyfeleknek a korábbi alkalmazások helyett újakat kell letölteniük, és használatukhoz egy új digitális szerződésre is szükség van. A zsűri e mellett külön értékelte, hogy a marketing csapat a teljes kampány során figyelt a márkaértékek illeszkedésére, és a mellett, hogy a nehéz feladathoz új eszközöket is kerestek, a kampány minden egyes eleme következetesen átgondolt maradt.

A megosztva elnyert év UX kategóriában a zsűri értékelte, hogy az OTP Bank selfie számlanyitás megoldása egy alapvető, mégis sokszor bonyolult banki ügyintézést tesz egyszerűvé magas ügyfélélmény mellett. Az év fenntartható bankja cím odaítélésekor pedig azt emelte ki a zsűri, hogy az OTP Bank az összes vizsgált szempont mentén egyenletesen jó teljesítményt nyújtott. Ide tartozik például a bank példaértékű szemléletmódja, amelyet számos területen igyekszik átültetni a gyakorlatba. Véleményük szerint a fenntarthatóság kérdésére az OTP Bank nem csak felelős pénzügyi szolgáltatóként, de felelős munkáltatóként és társadalmi szereplőként is tekint.