MENÜ

Pótkocsi 2020-as akciós árakon!

2021.02.02.

Gondoljon időben a szezonra és rendeljen igazán strapabíró pótkocsit még tavalyi áron.

 

A ZASLAW pótkocsigyár számos megoldást kínál a gazdák részére. Egyik legismertebb és legelterjedtebb típus hazánkban a Zaslaw D-737-14 XL forgózsámolyos, három oldalra billentő pótkocsi, mely kategóriája egyik legerősebb teherbírással rendelkező járműje.

Ezen kívül szintén kedvező megoldást kínál tandem tengelyű gabonaszállító, bálaszállító, tandem félcső, avgy akár nyerges pótkocsik terén is.

A Zaslaw pótkocsi gépgyár több mint 60 éves gyártási tapasztalattal rendelkezik és szigorú műszaki követelmények, és európai szabványok alapján gyártja a közúti, valamint mezőgazdasági típusú pótkocsikat. Nem véletlenül vált Európa szerte híressé és Lengyelország egyik legnagyobb pótkocsi gyártójává.

A Zaslaw D-737-14XL kivitel hazánk egyik legkedveltebb típusa, mely kivételes módon ügyfél igénye szerint 18 vagy 20 tonna bruttó teherbírással rendelkezik. Ezt a lehetőséget a kifejezetten erős I-gerenda alváz és egyenként 13 tonnás ADR hidak biztosítják. Az XL kivitel 800 + 800mm oldalfalakkal, 2,45m belső szélesség és 5,2m hosszúsággal 20,5m3 térfogatú. Gyakorlatban tapasztaltak alapján akár 16-17 tonna gabonával is üzembiztosan és kényelmesen közlekedhetünk ezzel a típussal, rugók finoman csillapítanak. További kiemelt tulajdonság, hogy ezzel a híddal szerelt Zaslaw pótkocsik üzem-szerűen alkalmasak akár a modern, nagyobb sebességgel közlekedni képes traktorokhoz is, mivel a híd adattáblája jól mutatja, hogy egy igazán értékes 80km/h-s közúti híd van beépítve. Természetesen igény szerint további prémium BPW híd is kérhető felár ellenében.

 

zaslaw-202102-1

 Erősített ADR híd adattáblája

 

Közúti pótkocsigyár lévén a Zaslaw minden részletében odafigyel a magas minőségre. Ez jellemző a beszállítókra is, mint a már említett híd, de a vonórúd, a billentő munkahenger, fékrendszer, vonófej, világítás stb. esetén is.

 

zaslaw-202102-2

 Rendkívül erős I-gerenda alváz

 

A fent említett stabil alapok gazdag alapfelszereltségek kívánnak: új gumik (385/65 R22,5), kétkörös légfékrendszer automata fékerő szabályzóval, elől-hátul sárvédők, lökhárító, lámpavédő, szerszámosláda szerszámokkal, kézmosótartály, központi oldalfalnyitás-zárás, hátsó kivezetések, vonófej, hátsó magleeresztő surrantóval, stb. Számos gyártónál alapvető praktikus elemek hiányoznak az alapárból. Természetesen opcionális lehetőségek között is bőven válogathatunk. A már említett BPW híd, gyári ponyvarendszer tartószerkezettel, pódium, pótkerék, oldalsó surrantó (5,2 m hosszan), aláfutásgátló, szélesebb abroncsok, horganyzott alváz, és így tovább. A teljes hosszúságban felszerelt oldalsó surrantó kifejezetten előnyös a gyümölcstermesztők körében.

Fontos említést tenni a hasonló felépítménnyel rendelkező tandem tengelyű D-762-14XL típusról is, mely szintén sokak által kedvelt modell. A tandem pótkocsi esetén is hasonló strapabíró elemekről beszélhetünk. Kiemelendő az alapfelszereltségként szereplő vonórúd csillapítás, de opcionálisan akár kormányzott tengelyt is kérhetünk.

 

zaslaw-202102-3

Zaslaw D-762-14XL tandem pótkocsi

 

További lényeges pótkocsi típus az elmúlt években egyre jobban terjedő ún. tandem félcső pótkocsi, a Zaslaw D-764-21 típus. Kifejezetten tetszetős és robosztus teknős billentő pótkocsi, melynek rendkívül jó műszaki adottságai vannak, mind térfogat, mind teherbírás terén. Mint minden Zaslaw pótkocsit, első körben ezt is az erő, a robusztusság és a stabilitás jellemezi. A kifejezetten erős I gerenda alváz, majd az arra épülő strapabíró 6 mm-es nagy rugalmasságú acélból készült keret, illetve 4 mm vastag Hardox oldalfalak nagy teherbírást eredményeznek. A tökéletesen megtervezett 7,08 m belső hosszúságú teknőforma, sima belső felületek és az alapfelszereltségű hidraulikusan nyíló hátfal egyszerű és gyors töltést, valamint kirakodást biztosít.

Az erős szerkezet megfelelő futóművet igényel, így erősített 13 tonna teherbírású ADR hidakkal, vagy igény esetén BPW hidakkal is kérhető. Térfogata 24-33 m3 (magasítástól függően). Kérhető hagyományos, vagy K80-as vonófejjel, alapfelszereltség a vonórúdcsillapítás, a kétkörös légfékrendszer automata fékerőszabályzóval. Abroncsokat tekintve alapfelszereltségként már viszonylag széles, 550/60R 22.5 kerék jár, de felár ellenében számos szélesebb és még nagyobb teherbírású gumi közül is lehet választani. Fontos még megemlíteni a felszereltségek közül a hidraulikus támasztólábat, mint kényelmi opciót, vagy a rendkívül praktikus kormányozható tengelyt és oldalsó billentést is. A cégnek fontos, hogy minden gazda a saját igényeinek megfelelően juthasson hozzá Zaslaw pótkocsijához, ezért valóban egyénre szabott felszereltséget választhatnak.

 

zaslaw-202102-4

Zaslaw D-764-21 félcső pótkocsi

 

Végül, de nem utolsó sorban érdemes megemlíteni a Zaslaw bálaszállító pótkocsikat, mely kategóriájuk egyik, ha nem a legerősebb pótkocsija. Nyerges pótkocsi (I-gerenda) alvázára épített erős, 4mm vastag padlólemezből készült szerkezet az egyik legerősebb bálaszállító pótkocsi. Két típusa terjedt el, a Zaslaw D-745-14, valamint a D-746-20. Előbbi 14,3 tonna, utóbbi 20 tonna nettó teherbírású, mindkettő 11 méter hosszúságú rakfelülettel rendelkezik.

 

zaslaw-202102-5

Zaslaw D-745-14 bálaszállító

 

A strapabíró konstrukcióról, hosszú élettartamról a gyártó gondoskodik, az hazai gazdák kiszolgálásáról és kedvező ár biztosításáról pedig a Sato-Gép Kft., mint hivatalos magyarországi importőr. Amennyiben időben dönt, akkor még 2020-as év kedvezményes árakon juthat Zaslaw pótkocsihoz. Sajnos a drasztikusan emelkedő alapanyag árak nem kímélik a mezőgazdaságigép gyártókat sem, így érdemes előrelátónak lenni és felkészülni időben a szezonra.

Megbízhatósága és kiváló ár-érték aránya révén hazánkban is folyamatosan bővül a Zaslaw pótkocsik vásárlók köre, referenciák elérhetők országszerte. Forduljon hozzánk bizalommal és kérje személyre szabott kedvezményes árajánlatát.

www.satogep.hu

79-satogep-logo