Nemrégiben például Hajós András vezetésével zajlott le egy 60 millió forintból létrejött, a magyar fröccsborokat népszerűsítő kampány, valamint útjára indult az úgynevezett Fröccsbusz. Az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai tanácsadója, Tóth Gedeon szerint "le kell választani" a fröccshöz kapcsolódó pejoratív asszociációkat, hiszen a fröccs is lehet minőségi.
Sok borász azonban megkésett kampánynak nevezte ezt a kezdeményezést, hiszen úgy vélik, logikusabb lett volna az országban zajló nagyobb fesztiválok idejére időzíteni, mára viszont a nagy részük véget ért (kivéve a Sziget Fesztivál.) A tavaly novemberben indult átszervezések a bormarketing területén, melyekben a Vidékfejlesztési Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Bormarketing Bizottság vett részt, csak idén kora nyárra fejeződtek be, ekkorra írták ki a pályázatokat is. Késés tehát volt, emiatt a főétel mellé magyar borokat fél áron kínáló éttermi akcióra már csak két napon keresztül lesz lehetőség ősszel. Ennek ellenére új fajta pályázatokat is kiírták, ilyen például az alföldi borokat népszerűsítő pályázat.
forrás: vilaggazdaság.hu