Eddig csaknem száz zöldséges csatlakozott a Budapesti Nagybani Piac "Frissen a Nagybaniról" elnevezésű programjához. A szeptemberben indított kampány a zöldségeseknek több előnnyel is jár. Így a programban résztvevő zöldség-gyümölcs szakboltokat a Nagybani Piac weboldalán térképes keresőn tüntetik fel, tehát a vásárlók könnyebben megtalálják őket, a kampány szlogenjét megjelenítő matricát pedig kihelyezik üzleteik portáljára, jelezve, hogy ebben az üzletben mindig friss az áru.
A Budapesti Nagybani Piacra kerül a magyar termelői zöldségek-gyümölcsök áru kínálatának csaknem fele. A minőségről az állandó ellenőrzések mellett, a nyomon követhetőséget biztosító címkézés, és a piac szigorú szabályai is gondoskodnak. Az őstermelők és a kis gazdaságok a nemzetközi átlagnál jóval nagyobb arányban képviseltetik magukat a nagybani piacon, vagyis nem csak egészséges és friss termékekhez juthatnak a vásárlók, de segíthetik a helyi vállalkozások és őstermelők boldogulását is.