Az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló, 2023-ig tartó "Kapj rá!" kampánynak az elsődleges célja a hazai halfogyasztás növelése - írja közleményében az Agrármarketing Centrum. Az AMC ennek a kampánynak a keretében rendezvényes és média-megjelenésekkel, az új "Kapj rá!" mobil applikációval, illetve online és social média adta eszközökkel népszerűsíti a halat és a halfogyasztást. Magyarország legnagyobb agrárágazati eseményén, az OMÉK-on a "Kapj rá!" kétszáz négyzetméteren, a HUNGEXPO A pavilonjában várja a látogatókat.
"A Kapj rá! kampány idei megjelenéseinek legjelentősebb állomása az OMÉK, hiszen többek között egy látványkonyhával népszerűsíti a halakat és a halételeket. Tudvalevő, hogy halfogyasztásban európai szinten mi magyarok sereghajtók vagyunk, mindössze 6 kg/fő az éves halfogyasztásunk. A kampány egyik kulcsfontosságú eleme, hogy olyan halételek receptjeit ajánlja a fogyasztók figyelmébe, amelyek könnyen elkészíthetők, egészségesek és változatosak is" - mondta el Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője.
Ondré Péter nem csak a standmegjelenésről, de a néhány hete piacra dobott "Kapj rá!" applikációról is beszélt. "A rendezvényes jelenléten túl fontos előrelépés volt a kampány szempontjából, hogy elkészült a "Kapj rá!" mobil applikáció, amely játékos formában, kvízkérdésekkel és ismeretterjesztő tartalmakkal kelti fel az érdeklődést a halfogyasztás iránt, még a fiatalabb korosztály számára is."