Elárulja titkát a magyar Michelin-csillagos sztárséf: itt most bárki találkozhat vele

agrarszektor.hu
Az Agrármarketing Centrum (AMC) húszezer literes óriás akváriummal, látványkonyhával és kóstoltatásokkal várja a "Kapj rá!" standjához látogatókat a 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK). A 2019. szeptember 26-29. között a HUNGEXPO területén zajló halfogyasztást ösztönző "Kapj rá!" standjánál a látogatók Rácz Jenő Michelin-csillagos séffel is találkozhatnak szeptember 28-án, 11 órakor, aki a kampány egyik arca és receptvideóinak főszereplője.

Az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló, 2023-ig tartó "Kapj rá!" kampánynak az elsődleges célja a hazai halfogyasztás növelése - írja közleményében az Agrármarketing Centrum. Az AMC ennek a kampánynak a keretében rendezvényes és média-megjelenésekkel, az új "Kapj rá!" mobil applikációval, illetve online és social média adta eszközökkel népszerűsíti a halat és a halfogyasztást. Magyarország legnagyobb agrárágazati eseményén, az OMÉK-on a "Kapj rá!" kétszáz négyzetméteren, a HUNGEXPO A pavilonjában várja a látogatókat.

Jön az év vége kihagyhatatlan agrárrendezvénye, a kétnapos siófoki Agrárszektor Konferencia! A december 4-5-i esemény egyedülálló módon foglalja össze és mutatja be az agrárgazdaság legnagyobb érdeklődésre számot tartó, legaktuálisabb témáit az államigazgatási szféra és az üzleti élet csúcsvezetőinek részvételével. A konferencián elhangzó információk segítséget nyújtanak abban, hogy az agrárium szereplői megalapozott gazdasági döntéseket hozhassanak, és még sikeresebbé tehessék gazdálkodásukat, üzleti tevékenységeiket. Regisztráljon most a december 4-5-i siófoki Agrárszektor Konferenciára!

"A Kapj rá! kampány idei megjelenéseinek legjelentősebb állomása az OMÉK, hiszen többek között egy látványkonyhával népszerűsíti a halakat és a halételeket. Tudvalevő, hogy halfogyasztásban európai szinten mi magyarok sereghajtók vagyunk, mindössze 6 kg/fő az éves halfogyasztásunk. A kampány egyik kulcsfontosságú eleme, hogy olyan halételek receptjeit ajánlja a fogyasztók figyelmébe, amelyek könnyen elkészíthetők, egészségesek és változatosak is" - mondta el Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője.

Ondré Péter (Forrás: AMC)

Ondré Péter nem csak a standmegjelenésről, de a néhány hete piacra dobott "Kapj rá!" applikációról is beszélt. "A rendezvényes jelenléten túl fontos előrelépés volt a kampány szempontjából, hogy elkészült a "Kapj rá!" mobil applikáció, amely játékos formában, kvízkérdésekkel és ismeretterjesztő tartalmakkal kelti fel az érdeklődést a halfogyasztás iránt, még a fiatalabb korosztály számára is."

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?