Tájékoztatásuk szerint a cégcsoport a 2017-es 19,3 milliárd forint után 2018-ban 21,1 milliárd forint árbevételt ért el, az üzemi tevékenység eredménye pedig 1,051 milliárdról 1,081 milliárd forintra nőtt. Az elmúlt évben a két főbb piaci szegmens egyenlő arányban részesült az összforgalomból; ezen belül két százalékkal, 47 százalékra csökkent a haszonállat-üzletág részesedése, a társállat-üzletág aránya pedig egy százalékkal, 47 százalékra nőtt.
A forgalom bővülése az online üzletág növekedésének, külföldi terjeszkedésnek, valamint annak köszönhető, hogy az emberek nagyobb összeget költenek házi kedvenceikre - írták. A vállalkozás létszáma is nőtt, a 2017-es 327-ről 359-re. A 2019-es évre haszonállat-üzletágban 5 százalékos, míg a társállat üzletágban 13 százalékos növekedést terveznek - tették hozzá.