A mezőgépgyártó vállalat menedzsmentje szerint a sikerek az új fejlesztéseknek, a gyártás modernizálásának és a korrekt marketingnek köszönhetők. A 2018-as árbevételük 4/5-e származott az exportból és csak 1/5-e a belpiacról. Az elmúlt évben mind az export, mind pedig a hazai eladások bővültek. Az exportban a legnagyobb növekedést Kelet-Európában érték el, ahonnan a külpiaci bevételük feleszármazott, ezen belül is legeredményesebbnek az ukrán piac bizonyult.
Nyugat-Európa adta az exportbevételeik szűk egynegyedét, ahol 35 százalékos növekedést könyvelhettek el az előző évhez képest. Ezen a piacon a legnagyobb növekedést Franciaországban, Nagy-Britanniában és Skandináviában érték el. Gyakorlatilag valamennyi gyártmánycsoportban nőtt a termelés és az értékesítés, de ezen belül is a szemenként vető gépek (Maistro, Maestro) és a permetezőgépek forgalma nőtt a leginkább.
Szinte minden gyáregységüknél végeztek fejlesztéseket és beruházásokat, de tavaly legtöbbet Ronnenburgban - ahol a permetezőgépeiket gyártják - fordítottak a gyártás korszerűsítésére, illetve a törzsgyárukban, Schwandorfban is sokat költöttek. Az idei évre az árbevétel további növekedésével számolnak. A novemberi hannoveri Agritechnica kiállításon új