Hét magyar kiállító vesz részt Észak-Amerika legnagyobb élelmiszeripari kiállításán

agrarszektor.hu
Észak-Amerika legnagyobb élelmiszeripari kiállításán, a Summer Fancy Food-on jelenik meg közösségi standdal az Agrármarketing Centrum (AMC) 2019. június 23-25. között. Az elsősorban innovatív élelmiszereket bemutató new yorki-i seregszemlén hét magyar kiállító cég kínálja termékeit és szolgáltatásait az amerikai piacra jutási lehetőségek reményében.

A szektor innovatív megoldásaira és termékeire fókuszál a New York Fancy Food kiállítás, amelyen interaktív szakmai programokat, bemutatókat és kerekasztal beszélgetéseket szerveznek a szakmai látogatóknak - írja közleményében az AMC. A kiállításon a szervezők tematikus standokat is építettek, ilyen például "a jövő boltja", vagy az "inkubátor település" (incubator village), valamint számos új termék és élelmiszeripari innováció is megjelenik. 

Forrás: Agrármarketing Centrum

2018-ban Magyarország 5 kiállítóval jelent meg a kiállításon, idén azonban 7 magyar kiállító vesz részt New York-ban, mintegy 65 m2-es területen, vegyes profillal. A magyar kiállítók többek között mézeket, mézes drazsékat, szalámikat, tejízesítő szívószálakat, egy különleges eljárással készített sajt snac-et, különböző innovatív édességeket, valamint borokat ajánlanak a szakmai látogatók figyelmébe.

A nyár egyik legfontosabb és legszínvonalasabb eseménye a Kelet-magyarországi Agrárfórum, amelyet augusztus 9-én rendez meg Hajdúböszörményben a Portfolio gazdasági portál. A konferencia napirendre veszi az agrárium legjelentősebb és legaktuálisabb témáit az ágazat csúcsvezetőinek és döntéshozóinak részvételével. Szó lesz a magyar agrárgazdaság agrárpolitikai célkitűzéseiről, a nagy horderejű földszabályozási változásokról, a nyereséges növénytermelés alapvető feltételeiről és az állattenyésztés előtt álló fejlesztési-piaci lehetőségekről. A konferencia a Hajdúsági Expó programsorozatába illeszkedik, amely a térség legnagyobb agrárkiállításával és gépshow-jával is várja az érdeklődőket. Az augusztus 9-i konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztráljon most!

A 2012. évi adatokhoz képest 2018-ra Magyarország amerikai kontinenssel folytatott külkereskedelmi termékforgalmának volumene jelentős mértékben - 35 százalékkal - erősödött, és az Egyesült Államok a 11. legfontosabb exportpartnere lett az országnak - mondta Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője. Az Egyesült Államokkal folytatott kereskedelmi kapcsolatok tekintetében a tizedik legfontosabb magyar exportterméknek az agrár- élelmiszeripari termékek számítanak. Ezek élén a zöldség- és gyümölcslé készítmények kivitele áll, ezen belül az almalé készítmények forgalma meghatározó, de a magyar bor, a húskészítmények és a magyar méz iránt is komoly és igényes kereslet mutatkozik az amerikai piacon.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?