"Alma, a természet oltalma" - ezzel a szlogennel szeretné a fogyasztásösztönző kampány a vásárlók figyelmét felhívni arra, hogy a jó minőségű étkezési almafajtákat rendszeresen fogyasszák és az almafogyasztás váljon a családok napi étkezésének részévé - írja közleményében az AMC. Emellett a kampány bemutatja az alma pozitív élettani hatásait, hiszen az alma nagyban javítja az általános egészségügyi állapotot, erősíti az immunrendszert és mérsékli a fáradékonyságot.
Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárgazdaságért felelő helyettes államtitkára kiemelte, hogy a kampány legfontosabb célja az emberek figyelmének felhívása a jó minőségű, egészséges, magyar termékek fogyasztására. Hozzátette, a mostani járványhelyzetben nem lehet eléggé hangsúlyozni az alma egészséges élettani és betegségmegelőző hatásait, hiszen ahogy a régi magyar közmondás tartja: "napi egy alma - az orvost távol tartja".
Az AMC ügyvezetője, Ondré Péter kiemelte, hogy a kampánnyal az étkezési alma iránti keresletet szeretnék növelni. Az alma szinte egész évben kapható, nagy mennyiségben áll rendelkezésre és a többi gyümölcsfajhoz képest tízszer annyi ideig tárolható. Kitért arra is, hogy a december végéig tartó kampány kiemelt két hetes időszaka alatt imázsfilm, rádió-, televízió, online-, és közösségi média hirdetésekkel kampányol az AMC, valamint december végéig számos kóstoltatáson találkozhatnak az "Alma, a természet oltalma" szlogent viselő promóció üzeneteivel, és ismerhetik meg az alma jótékony hatásait, kezdve az immunerősítéstől a kiváló koleszterincsökkentő és fogyókúrába is hatásos vitamin és ásványianyagtartalommal.
A promóció sajtótájékoztatóján Karsay Ferenc, Budafok-Tétény polgármestere így fogalmazott: Egyre többen, így magam is keresem azt, ami nem mesterséges, ami nem instant, vagy hamis. A piac egy olyan hely, ahol az igazit találhatjuk. És nemcsak a szabadföldi paradicsomra, vagy a néhány órával ezelőtt a fáról szakított almára gondolok, hanem az emberi kapcsolatokra is.