Ismét bizonyított a Hungaria különlegessége! A világ egyik meghatározó pezsgőversenyén, a Franciaországban rendezett Effervescents du Monde-on ismét, egymás után immár negyedszer lett aranyérmes a Hungaria Rosé Extra Dry. A november 29-december 2. között, Burgundiában megtartott eseményen több mint 20 országból, mintegy 500 tételt mért össze a 80 nemzetközi hírű szakértőkből álló zsűri. A Hungaria Rosé Extra Dry-t stílusosan játékos gyümölcsösség jellemzi. Tisztaságában egymásra találnak a könnyed üdeség jegyei és a dögös buborékok. Friss savai, átható, üde, ribizlis málna íze, mélyrózsaszín tónusa és krémes utóíze tökéletes kombinációt alkotnak, amit a bíráló bizottság is kiemelt - olvasható a KNK közleményében.
Hihetetlen büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Hungaria Rosé Extra Dry pezsgőnk ismét, immár egymás után negyedszer kapta meg az Effervescents du Monde aranyérmét. Ez is bizonyítja borászaink és pezsgőmestereink szakértelmét, illetve azt, hogy az állandó magas minőség meghozza az eredményt. E mellett mutatja, valóban prémium terméket kínálunk a fogyasztóinknak. Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tétel lett aranyérmes, amely széles körben elérhető. A Hungaria Rosé Extra Dry-t a márka népszerűsége, növekvő forgalma mellett folyamatosan tudjuk biztosítani a meglévő és újonnan, a márkával ismerkedő fogyasztóink számára. Így széles kör találhatja meg a stílusos pezsgőzés élményét
- hangsúlyozta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetője.
A rosé pezsgő egész évben tarol hazánkban
Bár rozét jellemzően nyáron iszunk, népszerűsége mégis egész évben erős, könnyedsége miatt szívesen fogyasztjuk kötetlen alkalmakkor. Nem meglepő tehát a Hungaria Rosé Extra Dry mostani sikere, amely várhatóan tovább fokozza majd a termék iránti érdeklődést. Ezt támogatja még a december elején indított »Pezsegj stílusosan« kampányunk, amely megújult képi világával és üzenettel viszi tovább a márka különlegességet sugárzó irányvonalát. Ugyanakkor célunk volt a kék márka erősítése is, dinamikusságának és fesztelenségének hangsúlyozása, valamint a mindennapi fogyasztási alkalmak bemutatása
- tette hozzá Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.