Az AM közölte, hogy megjelent a marketingalapba való befizetés összegét szabályozó rendelet. Ennek értelmében a tejfeldolgozók, valamint a nagykereskedelemmel vagy kiskereskedelemmel foglalkozó tejágazati szereplők tej- és tejtermék-forgalmazásából származó, tárgyévet megelőző naptári évben keletkezett nettó árbevételük fél ezrelékét fizetik be az alapba.
A terméktanács közleményében felhívja a figyelmet arra: a marketing-hozzájárulás megfizetése helyett a szakmaközi szervezet védjegycsaládjának jogszerű használata (és a védjegyhasználati díj megfizetése) is választható. Hangsúlyozzák, hogy a befizetési kötelezettség a szakmaközi szervezet tagjaira és az ágazat más szereplőire egyaránt vonatkozik. Ugyanakkor a befizetésből működő marketingalap egységesen, nem márkaspecifikusan finanszíroz közösségi marketingakciókat valamennyi tejre és tejtermékre kiterjedően. A Közösségi Marketing Alapba történő befizetéssel kapcsolatos bővebb információ és a további tudnivalók megtalálhatók a www.tejtermek.hu és a www.tejsziv.hu oldalon - áll a közleményben.