A szeszesital-ipar jelenleg tartós keresletcsökkenéssel és vámemelésekkel kapcsolatos aggodalmakkal néz szembe. Ez már olyan nagy szereplőket is érintett, mint a Diageo, amely visszavonta értékesítési növekedési célkitűzését, illetve a Pernod Ricard, amely februárban csökkentette értékesítési előrejelzéseit. Az Aperol és Campari keserűk gyártója közölte, hogy korrigált működési eredménye tavaly organikus alapon 2,5 százalékkal csökkent. Ez az első eredményjelentés, amelyet az új vezérigazgató, Simon Hunt felügyelete alatt hagytak jóvá, aki januárban vette át a pozíciót. A vállalat becslései szerint a Mexikóból, Kanadából és Európából az Egyesült Államokba irányuló importra kivetett 25 százalékos vámok éves szinten 90-100 millió eurós hatást gyakorolhatnak a cégre, még az esetleges kárcsökkentő intézkedések előtt, amelyeket jelenleg vizsgálnak.
A Campari állandó árfolyamon számítva 2,4 százalékos növekedést ért el az összehasonlítható értékesítésben, amely így 3,07 milliárd eurót tett ki. Ez valamivel meghaladta az elemzői konszenzust, amely az LSEG adatai szerint 3,02 milliárd eurós növekedést várt. Az új vezérigazgató, Hunt közleményében kijelentette, hogy a 2025-ös átmeneti időszakot követően erősen bíznak a hosszú távú, fenntartható felülteljesítés képességében. Hozzátette, hogy jelentős potenciált lát a földrajzi terjeszkedésben, ugyanakkor a hatékonyságra és a kereskedelmi végrehajtásra kíván összpontosítani, miközben biztosítja a mérleg és a működési tőkeáttétel egyensúlyát. A Campari megerősítette középtávú iránymutatását. A vállalat Hunt-ot Matteo Fantacchiotti utódjaként nevezte ki vezérigazgatónak, aki szeptemberben, mindössze néhány hónapnyi szolgálat után mondott le pozíciójáról.