Az ország mind a hat borrégióját képviselve rekordszámú, 39 magyar pincészet mutatta be borait a 320 négyzetméter alapterületű, látványában teljesen megújult magyar standon.
Itt mutatkozott be először a nemzetközi közönség előtt a magyar bor új márkakoncepciója, amelynek középpontjában az alkotó ember áll: a magyar borász. A vásár 1994 óta ad otthont a borszakma legfontosabb nemzetközi képviselőinek, és első számú találkozóhelye a világ borászatainak, borkereskedőinek, borszakíróinak, borimportőröknek és véleményvezéreknek.
Az idei megjelenés különösen jelentős volt. Egyrészt rekordot döntött a részt vevő magyar borászatok száma: hazánk még sosem képviseltette magát csaknem negyven borászattal közösségi magyar standon. Emellett a ProWein Düsseldorf keretében debütált az új magyar bormárka. A márkakoncepciót március 1-jén, a Borjog és Bormarketing Konferencián mutatta be a Magyar Turisztikai Ügynökség, ennek mentén épülnek fel mostantól a kiállítások magyar standjai is.