A tájékoztatás szerint az eseményen idén 60 ország több, mint 1500 kiállítója mutatja be termékeit és mintegy 140 ezer látogatót várnak az árumustrára. Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb mezőgazdasági seregszemléjén a magyar kínálatot az AMC 60 négyzetméteres standján mutatják be. Az eseményen az AMC képviseletében részt vesz Ondré Péter ügyvezető és Giczi Gergely ügyvezető-helyettes is.
A vásár nyitónapján Ondré Péter elmondta: az évek óta folyamatosan bővülő, nagyszámú látogatókörrel és szolgáltatásokkal rendelkező kiállításon már jól ismerik a magyar kiállítókat. A jó kapcsolatok miatt a magyar cégek szívesen választják az AMC által szervezett közösségi megjelenést.
A magyar standon többek között pulykahúsból készült élelmiszerekkel, felvágottakkal, piros paprikákból és különféle húsféleségekből, szárnyasokból készült ételekkel, valamint almából, meggyből, bodzából és homoktövisből készített különlegességekkel, szőlőmag őrleményekkel és olajokkal várják a látogatókat. A finomságok mellett a Pannon Tokaj Pincészet száraz, félszáraz és édes Tokaji borait is megismerheti a közönség.
Az Agrármarketing Centrum ügyvezetője kiemelte: a kiállítás jó alkalom a tapasztalatcserére, valamint a szerbiai kereskedelmi és borkultúra megismerésére. „A kiállításon, emellett lehetőség nyílik arra is, hogy a jelenlévő kiállítókkal egyeztetéseket folytassunk a 2019. szeptember 26-29. között általunk szervezett 79. OMÉK-on való megjelenési lehetőségekről is” – tette hozzá Ondré Péter.
Az AMC ügyvezető igazgatója bízik abban, hogy kiállítóik az elmúlt évekhez hasonlóan ez alkalommal is elégedetten zárják majd a rendezvényt, hiszen a kiállítás során szép számmal fordulnak meg érdeklődők a magyar standnál. „Tudomásunk szerint több cég előre egyeztet tárgyalásokat meglévő kapcsolatainak frissítése érdekében a személyes találkozást is tervez, hiszen ez kiemelten fontos a térség üzleti kultúrájában” - mondta még el Ondré Péter, megjegyezve, hogy a Magyarországtól délre, délkeletre fekvő országokban kiválóak az üzleti lehetőségek, hiszen tavaly összességében mintegy 20 százalékot tett ki az agrár- és élelmiszeripari összkivitel aránya az ide irányuló teljes magyar exporton belül.