Vetőgépeik közül két darabot szerepeltetett a PÖTTINGER; ilyen volt a Terrasem C6 mulcsvetőgép, valamint a megújult Vitasem 300. A gépmustrát egy Servo 25, 3 fejes váltvaforgató eke zárta.
Mint már sokak számára ismeretes, december 15-től az új környezetvédelmi szabályozás értelmében már csak olyan permetezőgéppel lehet a szántóföldön kijuttatást elvégezni, mely megfelelő minősítéssel rendelkezik. Az ilyen és ehhez hasonló, a permetezéstechnikát érintő előírások részletes ismertetése mellett mutatta be a FARMCENTER Kft. az új, a traktor frontfüggesztésére elhelyezhető adapterét. Az új kijuttatás-technikai megoldásuk az „egyszerûségében a nagyszerûség” ötlet alapján készült.
Az Agro+MashExpo különdíjas Alö Quicke LCS traktor homlokrakodó vezérlése az újdonság erejével hathatott, melyet Dér Attila, a DERALAND Kft. ügyvezetője ismertetett részletesen. Bemutatójában kitért még a TLT hajtómûvek, a 3 pont felfüggesztések, a gumiabroncs-nyomásszabályozó rendszerek és a Cleanfix tisztítóventilátorok mellett a Scharmüller K80 vonógolyós rendszerükre is.
A precíziós gazdálkodás népszerûségi indexe soha nem látott méreteket ölt a hazai gazdálkodók körében, így nem is véletlen, hogy a résztvevők régi ismerősként köszönthették az AGRÁRIN Kft. termékeit. A hazai agrárinformatika szereplője többek között professzionális GPS-eit, sorvezetőit népszerûsítette.
„Elsőbálozó” a Road Show történetében a Case IH erőgépek hazai gépforgalmazója, az INVEST Kft. Traktorkínálatukat 80-tól 340 Le-ig vonultatták fel. Tudni kell, hogy a 150 Le fölötti gépeik már Tier 4-es motorokkal készülnek, melyek megfelelnek az új emissziós szabályozásnak. A gyártó folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően úgy sikerült megfelelni az új környezetvédelmi előírásoknak, hogy a motor teljesítményét 12%-kal növelték, míg 12–15%-kal csökkent az üzemanyag-felhasználás. Igaz a Tier 3-ról 4-re történő váltás még folyamatban van, de az emissziós normáknak megfelelő új motor még az idei évben bevezetésre kerül. A forgalmazott erőgépek mellett a Tecnoma permetezőgépeket is népszerûsítették.
A gazdaságos szállítás fontosságát hangsúlyozta Szabó Lajos, a szintén első alkalommal részt vevő FLIEGL-ABDA Kft. képviselője. A hazai gazdálkodók gépparkjára jellemző, hogy alacsony üzembiztonságú, jócskán koros pótkocsikat használnak. Az ebből adódó különbségre hívták fel a résztvevők figyelmét. Bemutatták a Gigant ASW 270-es letolókocsit, az ULW 20 kiközelítő-átrakókocsit, de felvonultattak egy kéttengelyes, három oldalra billenthető DK 180-88 jelû pótkocsit is.