Minden új modell a 2007-ben bemutatott új zárt vezérlőpályával készült. Hosszú évek óta már jól bevált a CLAAS-nál a zárt, kenőanyaggal feltöltött rotor vezérlőpálya. A tartóssága és alacsony karbantartásigénye miatt (nincsenek zsírzó gombok) ezt a teljesen új fejlesztésû rendképző generációnál is megtartották. Az új típusok különálló, a váz alá épített futómûvel is rendelkeznek (LINER 1650 TWIN és LINER 1750), és a lesüllyeszthető forgórészeknek köszönhetően (teleszkópos karok) az ujjtartó fogak leszerelése nélkül közúti szállítás során nem haladja meg a 4,0 métert. Mindehhez szükségtelen a vontató fülkéjéből való kiszállás. Ezen kívül a munka során a forgórészek közötti átfedés is állítható. A hátul elhelyezett – és nem a forgórészek között – szállító futómû a CLAAS-tól már megszokott utazási kényelmet és a lejtőkön való stabilitást biztosítja. Aktívan kormányzott, ezáltal a sarkokban lehetséges veszteségmentesen rendeket képezni. A kormányzási szög szintén beállítható.
Nagy figyelmet fordítottak a kiemelés magasságára is a fordulókban. A CLAAS rendképzők 60 centiméterrel új mércét állítottak fel, a tiszta munka érdekében pedig különösen odafigyeltek a kiemelés és leengedés során a megfelelő egyensúlyra is. A fogak beszúródását az erős rugók segítségével sikerült megakadályozni. A rendképzők a négy – vagy opcióként választható 6 – kerekû tandem futómûnek köszönhetően tiszta rendeket hagynak maguk után.
A LINER 750 TWIN egy új modell beépített szállító futómûvel. A fordulékony vontatott gép, a kompakt szerkezetének köszönhetően nagy területteljesítményre képes. Ez a rendképző két 3,5 méter átmérőjû rotorral rendelkezik, ezáltal a legnagyobb a piacon kapható gépek közül. A fogakat a fordulókban, ill. a közúti szállítás során 50 centiméterrel fel lehet emelni, melynek egy igazi különlegessége maga a kiemelő mechanika. Nemcsak a rotorokat emeli fel, hanem minden rotoron az első kerekeket is, megóvva a kerekeket a tarló által okozott sérülésektől és a kopástól. Az új modelleket számos új felszereltséggel látták el, mely nagyobb kényelmet biztosít és időt takaríthatunk meg vele. Ilyen pl. a majdnem kopásmentes PROFIX fogrögzítés, a tengelyek 250 zsírzási intervalluma, vagy akár a közúton engedélyezett óránkénti 50 kilométeres vontatási sebesség.