A dél-dunántúli Kocsolától, a dél-alföldi Muronyon majd Győrön át egészen Rakamazig a közel 400 résztvevő – dr. Oross Dénes kereskedelmi igazgató összefoglalóján keresztül – részletesebben is megismerkedhetett a cég múltjával, jelenével és jövőjével, az eddig elért sikerekkel és eredményekkel.
Kukoricahibridek óriási választéka
A Tour de Limagrain mind a 4 helyszínén bemutatták a Limagrain teljes kukoricaportfolióját. A cég büszke rá, hogy szemeskukoricából a FAO 280-tól egészen a FAO 530-ig terjed kínálata. Partnerei minden éréscsoportban megtalálják a termőterületük szempontjából legmegfelelőbb prémium kukoricákat (LG 23.05, LG 33.62, LG 34.09, LG 24.81,
LG 25.33) vagy akár a közkedvelt kategóriába tartozó hibrideket. A silóválaszték is kiteljesedett, hiszen három éréscsoportban (FAO 350-580) kínálnak nagy mennyiségû, nagy energiatartalmú és kiváló minőségû szilázsalapanyag előállítására alkalmas silóhibrideket. Külön kategória a waxy kukorica, melyet különleges keményítőtartalma igen széles körû ipari felhasználásra tesz alkalmassá, a takarmányozástól egészen a papírgyártásig.
Új világ a napraforgótáblában
A rendezvényeken a kukorica mellett természetesen helyet kapott a Limagrain másik fontos növénye, a napraforgó is. A kiváló kaszatterméssel, egyedülálló olajtartalommal és olajterméssel rendelkező Diabolo PR ismertetése mellett bemutatták a RIMISOLT, amely az első imidazolinon ellenálló napraforgóhibrid Magyarországon, s amely 2005-ben kerül forgalomba. A napraforgó-állomány korszerû, a BASF-fel való együttmûködés eredményeképpen kifejlesztett Clearfield technológiával történő kezeléséről Pálfay Gábor, a BASF Hungária Kft. fejlesztési vezetője és dr. Kovács Imre herbicid fejlesztő tartott előadást, melyet a termelők nagy érdeklődéssel fogadtak.
A Limagrain jó házigazda
A fontos és értékes szakmai információk után a házigazdák finom ebéddel vendégelték meg a hallgatóságot, majd színvonalas mûsor, és fergeteges játékok következtek. A versenyeken nyert LimaGoldokkal a vendégek az árveréseken értékes nyereményekre és a fődíjra, kerékpárra is licitálhattak.
A „Tour de Limagrain” rendezvénysorozat tökéletesen rávilágított a Limagrain Magyarország Kft. egész mûködését átható törekvésre; a cég napról napra több és több figyelmet fordít partnereire. Vetőmagjaik kiváló minőségén túl talán ez a gondolkodásmód segíti leginkább a Limagraint a vállalati szlogenben is megfogalmazott cél megvalósításában: Magról magra magasabbra!