Aki igazán érdeklődik a téma iránt, az már tudja: a megújult LEXON sorozat minden modelljébe nagyteljesítményű, optimális erőkifejtésre képes Mercedes-Benz-motorok kerülnek. A hathengeres motorok 7,7 literesek, de a legnagyobb modelleknél, mint például a filmben szereplő 660-nál, illetve nagytestvérénél, a 670-nél, a motorok 10,7 literesek, és a teljesítményük 408, illetve 435 lóerő.
A 660-as és 670-es modelleket a CLAAS a 700-as sorozatú kombájnoknál használt DYNAMIC COOLING rendszerrel szerelte fel. Ez, a motor mögött elhelyezett fekvő kivitelű hűtőrendszer teljesítményt szabadít fel a hajtáshoz, csökkenti a fogyasztást és a karbantartási igényt, valamint tisztán tartja a gépet. A hűtőrendszer a levegőt felülről szívja be, ez átáramlik a hűtőn, utána átfújja a motorteret, végül kilép a kombájn oldalburkolatán két oldalt, az erre a célra kifejlesztett kopoltyúnyílásokon keresztül, légfüggönyt képezve a kombájn körül.
Persze a LEXION 660 T4 a korábbi modellekhez képest számos további újdonsággal rendelkezik. A fentieken kívül ilyen az új szecskázó, a mechanikus törekoszlató vagy a CEMOS AUTOMATIC funkciók: az AUTO SLOPE és az AUTO CLEANING.
A LEXION 670-620 sorozathoz három 6-ládás, 1700 mm széles cséplődob-átmérőjű, és kettő 5-ládás, 1420 mm cséplődob-átmérőjű gép tartozik. A 670 és 630 modellek MONTANA kivitelben, lejtéskiegyenlítéssel is kaphatók. A LEXION 670 után a CLAAS most már a LEXION 660 modellhez is kínálja a talajszerkezet-kímélő TERRA TRAC járószerkezetet.