A MagyarBrands hazai vonatkozású, kiváló márkákat díjaz, amely márkák a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és külföldön egyaránt, s ezeken a piacokon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértői bizottság döntése egészít ki. Idén először immár három kategóriában díjazta a Szakmai Bizottság a márkákat: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Bábolna Takarmány „Kiváló márkának” számít, a hazai üzleti márkák egyikeként. A „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában a kiválasztás szempontjai között szerepelt többek között az identitás, a reputáció, a márkaépítés, a tradíció és a megbízhatóság.
„Különleges elismerés ez a Bábolna Takarmány számára. Nagyon büszkék vagyunk az elnyert „Kiváló Üzleti Márka” címre, ami igazolja a márka fennállása óta elvégzett munkát” – mondta Lengl Tamás, a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. ügyvezető igazgatója.
A cég több mint 1000 termékével meghatározó szereplője a magyar takarmánypiacnak, s jelen van számos külföldi piacon is. A Bábolna Takarmány termékek értékesítésében csaknem 700 viszonteladó és termelő működik közre, akiknek segítségével, Magyarországon egyedülálló módon, 2500-nál is több eladási ponton jelenik meg a márka.