2015. október 28. 12:23
Az alma népszerűsítésével indul az idénytermékek kampánya
Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfi termékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrárm...
Az alma népszerűsítésével indul idén az idénytermékek kampánya, majd a baromfi termékek, borok és halak következnek a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrárm...
Már elérhető az Agro Napló legújabb, január lapszáma, rengeteg fontos tudnivalóval.
Az egyidejű spanyol és marokkói termelési nehézségek az uniós piacok ellátására vonatkozóan is kockázatot jelenthetnek.
A tavalyival megegyező szinten van a cékla ára Lengyelországban, és ez várhatóan a továbbiakban is így fog maradni.
A FAO novemberben megjelent rövid távú előrevetítése szerint a juhhús globális termelése 17,01 millió tonnára növekedhet 2024-ben.
A növénytermesztők és az állattenyésztők is lehetnek nyertesei, de akár vesztesei az elkövetkezendő éveknek.