Az Eurotier magyar szemmel (x)

Agro Napló
Dr. Bata Zrt. Pharmatéka Bt. Vitamed Pharma Kft.- Hortoványi Anita  

Dr. Bata Zrt.- Vajas József

A Dr. Bata ZRT részt vett az Euro Tier-en!

Saját standunk volt. Az európai és az ázsiai forgalmazók képviselői felügyelték a standot és fogadták a vendégeket és az érdeklődőket.

Különösen nagy volt az érdeklődés a gyógynövény alapanyagot is tartalmazó összetett takarmányok ( COLISTAT, HERBANOPLEX CP., LIVE-SACC Dairy, stb.) valamint az új generációs nagy hatékonyságú, a gombatoxinok hatásmechanizmusát gátló készítmények (DETOXA Plus sertés, DETOXA Plus baromfi, DETOXA Plus szarvasmarha) iránt.

Colistat

DETOXA PLUS baromfi

DETOXA PLUS sertés

DETOXA PLUS szarvasmarha

Galli-zyme

HERBANOPLEX CP

Live-sacc dairy

Live-sacc

Pig-zyme

Rumino-Zyme

 

Pharmatéka Bt.- Tabán Attila

A Pharmatéka Bt. 2012-ban vett részt először a hannoveri EuroTier kiállításon, amit, 2014-ben ,-tekintettel a  korábbi,sikeres megjelenésre,-  megismételt. Vállalatunk innovatív termékeivel 19 éve támogatja a magyar állattenyésztés fejlesztését, állatgyógyászati készítmények és speciális takarmány-adalékanyagok gyártásával. Cégünk meghatározó szerepet tölt be a preventív anyagok fejlesztésében és kereskedelmében.  Üzemünkben speciális takarmányadalékokat, természetes immun-stimulánsokat, kelatizált mikroelemeket, biológiai hasmenés-gátlókat, májvédő szereket, retardizált készítményeket, by-pass termékeket gyárt hazai és európai piaci partnereink számára. Stratégiai célunknak tekintjük, hogy hozzájáruljunk az egészségesebb húsú állatok előállításához.

A 2014.évi EuroTier kiállításon célul tűztük ki vállalatunk marketing tevékenységének erősítését, új piacok szerzését, a jelenlegi vevőinkkel való kapcsolatápolást, a nemzetközi trendek feltérképezését, valamint új alapanyag beszállítók keresését. A kiállítók széles köre, a kiállítás professzionális jellege, valamint világszintű elismertsége miatt valamennyi célunkat elértük.

Jelentős trendként érzékeltük a közel- és távol keleti kiállítók, főként az érdeklődök magas számát. Standunknál a nyugati országokon kívül meglepően nagy számú érdeklődő érkezett ezekből a régiókból is, ezzel is erősítve a világkiállítás jelleget. Az érdeklődő cégek jellemzően disztribútorok voltak, de állatorvosokkal és gazdálkodókkal, gazdaságok képviselőivel is találkoztunk. Az említett célpiacok miatt a baromfi és kérődzőknek szánt preventív hatású termékeink iránt volt a legnagyobb kereslet.

A látogatók és az érdeklődök számával is elégedettek voltunk, a kiállítás során több tucat új lehetséges üzleti partnerrel ismerkedünk meg, akikkel azóta már konkrét tárgyalásokat folytatunk.

TERMÉKCSOPORTOSÍTÁS


 

 

Összefoglaló a Vitamed Pharma Kft. EUROTIER 2014 kiállításon való részvételéről

Európa legnagyobb szabású állategészségügyi és állattenyésztési kiállítása, az EUROTIER kiállítás kétévente kerül megrendezésre Hannoverben. A legrangosabb eseménynek számít a rendezvény az állatok tenyésztésével, ellátásával és gyógyításával foglalkozók körében, legyen szó tápokról, táplálék-kiegészítőkről, gyógyszerekről, telepeken használt eszközökről és műszerekről, vagy termékcsomagolásról. Gyártók és forgalmazók a világ minden tájáról érkeznek, hogy bemutathassák termékeiket, fejlesztéseiket a nagyközönségnek, ami a szó szoros értelmében “nagy”: 29.591 regisztrált nemzetközi és több, mint 125.000 hazai (Németország) szakember járhatta végig a 2.360 kiállító standját.

 

A kiállításon minden alkalommal számos újdonsággal és innovációval találkozhat az odalátogató, hiszen az állatgyógyászat és állattartás területe nagyon gyorsan fejlődik.

Az állattenyésztők tájékozódhatnak a legújabb trendekről a takarmányokkal, kiegészítőkkel, takarmány-előállító gépekkel, a haszonállatok tenyésztésének hatékonyságát növelő eszközökkel és termékekkel, antibiotikumokkal kapcsolatban.

 A kiállítás ugyanígy az állatgyógyász szakembereknek is bőven tartogat újdonságot hatóanyagok, gyógykészítmények, ápolószerek, kiegészítők és a Németországban, valamint az Európai Unióban egyre inkább előtérbe kerülő ökológiai tápok és készítmények vonatkozásában.

 

Azonban nem csak a felhasználókra fókuszálnak a kiállítás szervezői, hiszen a gyártókat, a kis- és nagykereskedőket ellátó szolgáltatók is felsorakoznak. Találtunk csomagolóanyagokat, különböző ízesítő és hatóanyagokat, de a kiállítás önmagában is egy nagy ötlettár. Így aztán szükség is van 4 teljes napra, hogy körbejárhassuk a 240.000 m2 kiállítási területet.

Büszkék vagyunk arra, hogy az idén először standdal is jelen lehettünk a kiállításon, ahol összesen 10 magyar cég vett részt kiállítóként. Egy álom vált valóra ezzel, így ehhez méltó célt tűztünk ki magunk elé: újabb piacokat szerezni 6 termékünknek, melyek közül 2 saját fejlesztésű készítmény. A kiállítás hozzájárult e célunk eléréséhez, közel 100 tárgyalást bonyolítottunk le a 4 napos rendezvény alatt, elsősorban a közel-keleti és az észak-afrikai régióból, távol-keletről, valamint a Balti országokból és Dél-Amerikából, Közép- és Nyugat-Európából is érkeztek érdeklődők.

 

A hat termékünk között található immunerősítő, májvédő és a betegségek esetén a szervezet védekező mechanizmusait fokozó készítmény haszon- és társállatok számára, illetve a konzervatív terápia mellett adható, annak hatékonyságát növelő, természetes növényi illóolajokat tartalmazó takarmánykiegészítők.

Az idei rendezvény látogatóinak érdeklődéséből egyértelműen érezhető a nyitottság és szemléletváltás, mely a konzervatív kezelésekkel szemben előnyben részesíti a megelőző és az alternatív kezelést. A standunkhoz látogatók előszeretettel forgatták az immunrendszer erősítésére szolgáló készítmények prospektusait, és kiemelkedően nagy érdeklődés övezte az elmúlt években egyre gyorsabban terjedő ökológiai tenyésztés és gyógyítás szempontjainak megfelelő, kizárólag természetes alapanyagokból készült termékeket.

A 2014-es EUROTIER kiállítási részvételünk sikere révén ma már azon dolgozunk, hogy felkészüljünk a következő, 2016-ban megrendezésre kerülő kiállításra. Az biztos, hogy a standhelyet és a szálláslehetőséget egy évvel a rendezvény előtt lefoglaljuk, mert Hannover és a környező kisvárosok Európa legnagyobb kiállító helyének kiszolgálására specializálódtak, de hamar elfogy a 240.000 m2 kiállító terület és betelnek a 156.000 résztvevőt elszállásoló hotelek. A termékportfólió fejlesztésére szánt két év pedig nem is tűnik olyan soknak a novemberben látottak és hallottak alapján.

A magyarországi forgalomban lévő termékeinkről további információ a www.vitamed.hu weboldalunkon található.


   

   

   

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!