Rég-új ízek hamarosan a piacon

agrarszektor.hu
A kecskemét-hetényegyházi Univer Product Zrt. közleményében jelezte, hogy elfeledett klasszikus élelmiszereket tervez újra életre hívni idén, az ötlet a Kecskeméti Tradíció márkanéven fog elindulni.

A cél az, hogy a nagy múlttal rendelekező hazai márkák, valamint a házias jellegű lekvárok és a paradicsomlé tovább létezhessen, vagy újra felbukkanjon. A száz százalékban magyar tulajdonú cégcsoport egyébkén további bevétel-növekedésre számít a projekttől.

A terv az, hogy a Kecskeméti Tradíció néven megjelenő termékek nem tartalmazhatnak tartósító szereket valamint ízfokozókat, és csak magyar, főleg kecskeméti alapanyagokból állhatnak. A közlemény tudatja, hogy ezeket a termékeket olyan különleges eljárással fogják gyártani, melyek révén az íz és szín hatásai visszaadják a természetes zöldség valamint gyümölcs jellegzetességeit.

Az Univer egyébként ételízesítők gyártására specializált cégcsoport, a vállalat forgalmazza a Piros Aranyat, az Édes Annát, és az Erős Pistát is, ráadásul Magyarország első konyhakész majonézének a forgalomba kerülése is a céghez köthető. Ezen termékek máig piacvezető ételízesítők hazánkban.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?