Piacra jutást segítő programot állított össze a Lidl

agrarszektor.hu
Szíjjártó Péternek, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági ügyekért felelős államtitkárának is bemutatta a magyar beszállítók külföldi piacra jutását segítő programját a Lidl. Jelenleg 36 beszállító 106 terméke található a külföldi boltok polcain.

A magyar vállalkozások főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak kilenc országba, közel hatmilliárd forint értékben - tette hozzá közleményében a kiskereskedelmi lánc.

A Lidl a magyar beszállítókért elnevezésű program célja, hogy egyre több magyar beszállító jusson külföldi piacra jutási lehetőséghez. "Azt szeretnénk, ha mind a külföldön forgalmazott termékek számában, mind volumenében jelentős előrelépést érnénk el" - idézte a közlemény Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?