A cégek egyre komolyabban veszik az employer brandinget, vagyis egyfajta jól megkülönböztethető munkáltatói márka kiépítését, amely elősegíti a sikeres munkaerő toborzást. A munkáltatói arculat építésére nem elég csak időszakosan, egy-egy esemény vagy kampány erejéig energiát és erőforrást fordítani. Lényeges, hogy az álláskeresőket rendszeresen érjék megbízható impulzusok a munkakeresés során az adott vállalat vonatkozásában.
A Dreher Sörgyáraknál még nem tapasztalható az a kiugró munkaerőhiány, amely számos más vállalkozást sújt - tájékoztatta a sörgyártó az agrárszektor.hu-t.
Kreiter Éva, a Dreher HR igazgatója a hosszú távú munkaerő-stratégiában, ugyanakkor a megkülönböztető, interaktív és élményalapú toborzásban látja a megoldást. A cég rendhagyó állásbörzéje komoly érdeklődés mellett, teltházzal zajlott le.
Az esti eseményen résztvevő több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal, az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában ismerkedhetett meg a vállalat munkatársaival, vezetőivel. Olyan programokkal várták őket, amelyek bepillantást nyújtottak a sörgyár mindennapjainak kulisszatitkaiba. Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját is.