A magyar borokat, leginkább pedig az aszúféléket népszerűsítik majd egy éven keresztül Amerikában, elindult ugyanis az "Az aszú éve" kampány. A megnyitó rendezvényen részt vettek a washingtoni diplomáciai, politikai és üzleti élet szereplői, borkereskedő és -forgalmazó cégek vezetői, valamint csaknem 30 étterem borbeszerzői és kiemelt sommelier munkatársai is - írja az MTI.
A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Vinum Tokaj International együttműködésének keretében hat tokaji borászat - a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház és a Royal Tokaji - mutatkozott be a rendezvényen. Az egy évig tartó kampány célja, hogy figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.