Boredukációs kampányt indít a Hilltop az Agrárminisztérium támogatásával - írja közleményébe a borászat. A Magyarország egyik legnagyobb borbirtokán gazdálkodó cég a magyar mellett az európai fogyasztókat is megszólítja a borászatnak otthon adó Felső-Pannon borrégió megismertetésével és azon belül a neszmélyi borok népszerűsítésével.
A Hilltop borászata 1993-ban egy egykori TSZ pincében, tízezer hektoliternyi fémtartállyal és 110 hektár elöregedett tőkével kezdte meg a neszmélyi bor hírnevének újraépítését. Közel harminc év sikerei után az ország egyik legnagyobb borbirtokaként továbbra is missziójának tekinti a magyar bor népszerűsítését. Ebben a tevékenységében jelent újabb mérföldkövet az Agrárminisztérium által kiírt pályázatán elnyert támogatás, amely még szélesebb közönség megszólítására ad lehetőséget.
- emelte ki Keresztury Éva, a Hilltop egyik alapító tulajdonosa a pályázati támogatás kapcsán.
Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatának célja a tudatos és a minőségi borfogyasztás kultúrájának erősítése az Európai Unió piacain belül. A Hilltop ezt követve a következő két évben saját kommunikációjában kiemelt hangsúlyt fektet majd a fogyasztói edukációra: a borászatnak otthont adó Felső-Pannon borrégió és azon belül a Neszmélyi borvidék bemutatásának, a régió szőlőfajtáinak és borainak megismertetésének, a földrajzi árujelzőkről való tájékoztatásnak, emellett informatív anyagokat tesz majd közzé a borkultúráról, és felhívja a figyelmet a tudatos és mértékletes fogyasztásra. Mindezek visszaköszönnek majd a borászat weboldalán, közösségi média oldalain, és - amikor majd a járványhelyzet engedi - rendezvényeken is. A Hilltop szándéka, hogy az edukáció során kiemelten szóljon a fiatalokhoz, "kezdő" borfogyasztókhoz, őket arculatának tavaszra ütemezett megújításával kívánja megszólítani.
Címlapkép forrása: Hilltop